خودروصنعت، معدن، تجارت

کارخانه اتومبیل‌های لوکس مرسدس بنز در برزیل تعطیل می‌شود

شرکت مرسدس بنز اعلام کرد که کارخانه تولید اتومبیل های لوکس خود را در برزیل تعطیل خواهد کرد چرا که بازار این خودروها تحت تأثیر بحران مالی ناشی از شیوع ویروس کرونا قرار گرفته است.

به گزارش آرمان اقتصادی به نقل از شینهوا، شرکت مرسدس بنز روز پنجشنبه اعلام کرد که کارخانه تولید اتومبیل های لوکس خود را در برزیل تعطیل خواهد کرد چرا که بازار این خودروها تحت تأثیر بحران مالی ناشی از شیوع ویروس کرونا قرار گرفته است.

آخرین اخبار و مطالب اقتصادی در توئیتر آرمان اقتصادی. (کلیک کنید)به گفته این خودروساز آلمانی، کارخانه ای که این شرکت در مارس ۲۰۱۶ در شهر ایراسِماپولیس در جنوب شرق ایالت سائوپائولو افتتاح کرد، طی این ماه تعطیل خواهد شد.

جورگ بورزر، عضو هیئت مدیره این شرکت گفت: وضعیت اقتصادی در برزیل سال ها دشوار بوده و به دلیل همه گیری بیماری کووید_۱۹ بدتر شده و باعث افت چشمگیر فروش خودروهای برتر می شود.

مرسدس بنز همچنین اعلام کرد که برای ۳۷۰ کارمند این کارخانه گزینه های متفاوتی از جمله بازنشستگی داوطلبانه را قرار خواهد داد.

این شرکت تأکید کرد که به ساخت کامیون و اتوبوس در کارخانه های خود در شهر سائو برناردو دو کامپو در ایالت سائوپائولو و در شهر جویز دی فورا در ایالت میناس گرایس ادامه خواهد داد.

انتهای پیام/

 

منبع

تسنیم

همچنین بخوانید

دکمه بازگشت به بالا