بانکبانک و بیمه

ادغام بانک‌های نظامی به پایان رسید

رئیس کل بانک مرکزی از اتمام پروژه عظیم ادغام بانک‌های انصار، مهر اقتصاد، حکمت، قوامین و مؤسسه اعتباری کوثر در بانک سپه خبر داد.

به گزارش آرمان اقتصادی، عبدالناصر همتی در صفحه شخصی اینستاگرام خود درباره آخرین وضعیت ادغام بانک‌های نظامی نوشت: قبلاً اعلام کرده بودم تا پایان آذر ماه پروژه عظیم ادغام بانک‌های انصار، مهر اقتصاد، حکمت، قوامین و مؤسسه اعتباری کوثر در بانک سپه نهایی خواهد شد. صبح امروز با برگزاری مجمع بانک انصار، آخرین بانک نیز در بانک سپه ادغام شد.

وی افزود: پروژه ادغام این شش بانک، کاری بسیار پیچیده و عظیم بود که با پشتکار و مدیریت دقیق همکارانم درحوزه نظارت بانک مرکزی، همراهی صمیمانه و خوب بانک‌های ادغامی، ستاد کل نیروهای مسلح، وزارت امور اقتصادی و دارایی و مدیران تلاشگر بانک سپه در طول دو سال و نیم به سر انجام رسید.

رئیس کل بانک مرکزی ادامه داد: انجام این پروژه، یکی از مهمترین برنامه‌های اصلاح نظام بانکی بود که با تدابیر مقام معظم رهبری و تأکیدات ریاست جمهوری با جدیت آغاز و با یک کار فشرده، به یاری خداوند به نتیجه رسید. از تمام عزیزانی که در به ثمر رسیدن این کار بزرگ همراهی کردند، قدردانی می‌کنم.

انتهای پیام 

منبع

ایسنا

همچنین بخوانید

دکمه بازگشت به بالا