انرژی

اصلاح ولتاژ شبکه ۹۵۴ مشترک در لرستان

ایسنا/لرستان مدیرعامل شرکت توزیع برق لرستان گفت: همزمان با مانور اصلاح ولتاژ شبکه در سراسر کشور، رفع ضعف ولتاژ برای ۹۵۴ مشترک در استان آغاز شد.

مهندس فریدون خودنیا ۳۰ آذرماه، اظهار کرد: با توجه به بازدیدهای میدانی همکاران شرکت توزیع و گزارشات مردمی، ۹۵۴ مشترک در لرستان که ضعف ولتاژ شبکه داشتند، شناسایی و همزمان با سراسر کشور اصلاح ولتاژ شبکه آن‌ها اجرا شد.

وی تصریح کرد: این عملیات با حضور ۲۰۰ نفر از پرسنل در قالب ۶۰ اکیپ اجرایی و پشتیبانی انجام شد.

مدیرعامل شرکت توزیع برق لرستان بیان کرد: برای این عملیات ۲۵ دستگاه پست هوایی، اصلاح ۵۰ کیلومتر شبکه فشار ضعیف و به مدار آوردن دو فیدر جدید به طول ۱۷ کیلومتر در شهرهای مومن‌آباد ازنا و ویسیان شهرستان چگنی با اعتبار ۹ میلیارد تومان انجام شدکه با اجرای این پروژه‌ها علاوه بر رفع مشکلات موجود و ایجاد ظرفیت جدید می‌توانیم خدمات بهتری را به مشترکین در سطح استان ارائه دهیم.

خودنیا با بیان اینکه از ابتدای سال تاکنون جمعاً برای اصلاح شبکه‌های فشار ضعیف و فشار متوسط و پست‌های هوایی و معابر در سطح استان ۲۹ میلیارد تومان هزینه شده است، افزود: با اجرای این مانور و اقدامات صورت گرفته توسط همکاران شرکت توزیع برق استان شاهد قابلیت اطمینان سیستم، افزایش پایداری شبکه و ولتاژ استاندارد در سطح شبکه و افزایش رضایتمندی عمومی مشترکین برق خواهیم بود.

انتهای پیام

منبع

ایسنا

همچنین بخوانید

دکمه بازگشت به بالا