ارتباطات و فناوري اطلاعاتپرداخت الکترونیک

بیتکوین در آستانه رکوردشکنی مجدد

بیتکوین بار دیگر سد ۲۴ هزار دلاری را شکست و با افزایش معاملات، احتمال ورود آن به ۲۵ هزار دلار وجود دارد.

به گزارش پایگاه خبری آرمان اقتصادی به نقل از سی ان بی سی، بیتکوین سرانجام نه تنها جایگاه خود را در کانال ۲۳ هزار دلاری تثبیت کرد بلکه به لطف ورود تقاضاهای جدید برای نخستین بار به کانال ۲۴ هزار دلار نیز وارد شد. 

 بازدهی هفتگی محبوب ترین ارز دیجیتالی جهان به مثبت ۶.۷۵ درصد رسیده است. طی ۲۴ ساعت گذشته بیت کوین با ثبت صعود ۳.۶۱ درصدی به ۲۴ هزار و ۲۲۴.۴۲ دلار رسید. بالاترین رکورد ثبت شده ارزش بیت کوین مربوط به روز نوزدهم دسامبر سال ۲۰۲۰ بوده که در آن این ارز به قیمت ۲۴ هزار و ۷۳ دلار رسید. رکورد قبلی این ارز مربوط به روز هجدهم دسامبر سال ۲۰۲۰ بوده که در آن این ارز به قیمت ۲۳ هزار و ۴۰۰ دلار رسید

همچنین بخوانید

بیتکوین امسال را رویایی سپری کرده و ارزش آن نسبت به ابتدای سال حدود ۱.۷۳ برابر افزایش یافته است. معامله گران ارزهای دیجیتالی مدعی هستند که شرایط با سال ۲۰۱۷ متفاوت است و این ارز می تواند کانال شکنی های جدیدی را تجربه کند. ارزش بازار بیتکوین در حال حاضر بیش از حدود ۴۰۰ میلیارد دلار است.

  چارلز هیتر- مدیر موسسه کرایپتو کامپیر گفت: در ماه های اخیر شاهد توجه بیشتر سرمایه گذاران به پتانسیل بالای ارزهای دیجیتالی بوده ایم و حالا بیتکوین و سایر ارزهای دیجیتالی سهم محسوسی از سبد دارایی سرمایه گذاران دارند. این به معنی آن است که آینده روشن تری برای این بازار خواهیم داشت.  

برخی از معامله گران معتقدند بیتکوین پتانسیل شکستن سقف ۱۰۰ هزار دلاری را نیز در طولانی مدت دارد.  

البته صعود قیمتها در بازار ارزهای دیجیتالی محدود به بیت کوین نبود و قیمت بسیاری از ارزهای دیجیتالی دیگر افزایشی بود؛ به گونه‌ای که اتریوم با ۳.۸۵ درصد افزایش به ۶۱۵.۱۰ دلار، بیت کوین کش با ۸.۲۴ درصد صعود به ۳۱۰.۸۲ دلار، لایت کوین با ۱۲.۳۵ درصد جهش به ۱۲۰.۶۹ دلار،  مونرو با ۲.۱ درصد صعود به ۱۵۵.۶۹ دلار، دش با ۶.۳۹ درصد پیشروی به ۱۰۰.۴۰ دلار، زدکش با ۲.۷۶ درصد افزایش به ۶۱.۲۱ دلار و میکر با ۲.۰۴ درصد صعود به ۵۲۸.۰۹ دلار رسید.

انتهای پیام

منبع

ایسنا

همچنین بخوانید

دکمه بازگشت به بالا