بین الملل

اخراج هزاران کارگر بریتیش ایرویز درپی تشدید شیوع کرونا

شرکت هواپیمایی بریتیش ایرویز که به دلیل شیوع ویروس کرونا با کاهش شدید تقاضا برای سفرهای هوایی روبرو شده است، وام ۲ میلیارد پوندی دریافت کرد.

به گزارش آرمان اقتصادی به نقل از خبرگزاری فرانسه، شرکت هواپیمایی بریتیش ایرویز که به دلیل شیوع ویروس کرونا با کاهش شدید تقاضا برای سفرهای هوایی روبرو شده است، وام ۲ میلیارد پوندی دریافت کرد.

آخرین اخبار اقتصادی در توئیتر آرمان اقتصادی. (کلیک کنید)

همچنین بخوانید

بریتیش ایرویز که به منظور مقابله با بحران ناشی از بیماری همه گیر کووید_۱۹ در حال تعدیل نیروی هزاران نفر است، اکنون با کارکنان قسمت بار در فرودگاه هیترو لندن درمورد مسائل مالی به اختلاف برخورده است.

گروه خطوط هوایی بین المللیIAG  در بیانیه ای اعلام کرد که شرکت هواپیمایی بریتیش ایرویز تعهداتی را برای دریافت وام ۵ ساله ۲ میلیارد پوندی دریافت کرده و این تسهیلات توسط مجموعه ای از بانکها تهیه شده و بخشی از آن توسط صندوق ضمانت صادرات انگلیس تضمین شده است.

بریتیش ایرویز پیش بینی می کند که در ژانویه ۲۰۲۱ به شرط توافق با وام دهندگان و صندوق ضمانت صادرات انگلیس در مورد شرایط نهایی، این تسهیلات را  دریافت خواهد کرد.

صندوق ضمانت صادرات انگلیس یک آژانس تحت حمایت دولت این کشور است که بودجه شرکت های انگلیسی را تضمین می کند و به آنها کمک می کند تا صادرات ارزشمندی داشته باشند.

هدف این وام که شامل محدودیت در پرداخت سود سهام توسط بریتیش ایرویز به گروه IAG است، کمک به این خطوط هوایی برای بهبود وضعیت خود در سال آینده با توزیع واکسن و بهتر شدن صنعت هواپیمایی در سال آینده است.

انتهای پیام/

 

منبع

تسنیم

همچنین بخوانید

دکمه بازگشت به بالا