بانک و بیمهبیمه

رشد مطلوب “بیمه ما” در ۹ ماه نخست سال ۹۹

رشد ۶۲ درصدی پرتفوی نسبت به سال گذشته، از ویژگی های مهم فعالیت بیمه “ما” در نه ماهه نخست سال جاری است.

به گزارش پایگاه خبری آرمان اقتصادی، فروش شرکت بیمه “ما”  ، در ۹ ماه نخست امسال نسبت به مدت مشابه سال گذشته بیش از ۶۰ درصد رشد داشته و به ۱۰۸۸۶ میلیارد ریال رسیده است. افزون بر اینکه تعداد بیمه نامه ‌های صادره این شرکت در ماه آذر امسال نسبت به آذرماه سال گذشته رشدی ۴۲ درصدی را نشان می‌دهد.

حجت بهاری فر مدیرعامل و عضو هیات مدیره بیمه “ما” ضمن تایید این خبر گفت: در شرایط دشوار اقتصادی ناشی از تحریم ها و شیوع بیماری کویید ۱۹، کل صنعت بیمه با تهدیدهای میان مدت و بلندمدت زیادی مواجه شده است. با این وجود ، شرکت بیمه “ما”  با اتخاذ تدابیر مناسب در ۹ ماه نخست امسال ۶۲ درصد نسبت به مدت مشابه سال گذشته رشد کرده است.

وی تحقق  ۸۸   درصد از کل برنامه های ابلاغی سال ۹۹ در ۹ ماه نخست را بسیار امیدوارکننده دانست و خاطرنشان کرد: از کل فروش شرکت، بیش از ۷۰ درصد به رشته های کم ریسک آتش سوزی، عمر، حوادث، مسئولیت و باربری تعلق داشته و تنها ۲۹ درصد حق بیمه تولیدی در رشته شخص ثالث و درمان بوده است.

گفتنی است فروش شرکت  بیمه “ما”  تا ۱۵ آذر سال ۹۹ با رشد ۶۳ درصدی در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته به بیش از ۱۰۰۰۰ میلیارد ریال رسید. نکته قابل توجه این است که شرکت بیمه “ما” موفق شده است در کمتر از ۹ ماه رکورد فروش سال ۹۸ خود را تغییر بدهد آن هم در شرایطی که نسبت خسارت شرکت از ۴۲/۳ به ۴۱ درصد کاهش یافته است.

 

 

منبع
روابط عمومی بیمه ما

همچنین بخوانید

دکمه بازگشت به بالا