ارتباطات و فناوري اطلاعاتامور زیربنایی

اجرای ۱.۲ میلیون هکتار عملیات آبخیزداری تا پایان امسال

وزیر جهاد کشاورزی از اجرای ۱.۲ میلیون هکتار عملیات آبخیزداری تا پایان امسال خبر داد. وی همچنین از همکاری این وزارتخانه با استارتاپ های بزرگ در بازار مواد غذایی استقبال کرد.

به گزارش آرمان اقتصادی، کاظم خاوازی امروز در مراسم رونمایی از پروژه های منابع طبیعی و امضای تفاهم نامه مشترک با معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری به منظور ایجاد مرکز نوآوری در عرصه منابع طبیعی اظهار کرد: اقدامات خوبی در زمینه آبخیزداری انجام شده است و تا پایان امسال ۱.۲ میلیون هکتار عملیات آبخیزداری انجام خواهد شد و در حال حاضر نیز این عملیات از مرز ۸۰۰هزار هکتار گذشته است.

وی ادامه داد: ایجاد مرکز نوآوری در عرصه منابع طبیعی اقدام خلاقانه ای است اما جنس کار  با مراکز دیگر متفاوت است. سازمان جنگل ها بایستی  به نوعی شرکتهای دانش بنیان در این حوزه را به درآمد پایدار  متصل کند.

وزیر جهاد کشاورزی اضافه کرد: امروزه استارتاپ هایی که در بازار فعال هستند بنا به دلایلی بیشتر از مقدار مشخصی رشد نکرده اند؛ در حالی که ما از همکاری با استارتاپ های  بزرگ در  بازار مواد غذایی استقبال می کنیم.

به گزارش آرمان اقتصادی، در این مراسم از چندین پروژه مشترک وزارت جهاد کشاورزی و معاونت علمی ریاست جمهوری در عرصه منابع رونمایی و  تفاهم نامه مشترکی میان سازمان جنگل ها و معاونت علمی ریاست جمهوری به منظور ایجاد مرکز  نوآوری و حمایت از استارتاپ ها امضا شد.

انتهای پیام

منبع

ایسنا

همچنین بخوانید

دکمه بازگشت به بالا