بانکبانک و بیمه

حرکت در راستای افزایش سهم اشتغال و توسعه کشور

عضو هیات‌مدیره بانک توسعه تعاون در ادامه سفر به استان آذربایجان غربی، افزایش سهم مؤثر در توسعه اشتغال را از دغدغه‌های اصلی این بانک عنوان کرد.

همچنین بخوانید

به گزارش پایگاه خبری آرمان اقتصادی به نقل از روابط عمومی بانک توسعه تعاون، امیر هوشنگ عصارزاده در جلسه کمیته اشتغال استان آذربایجان غربی که با حضور برخی از نمایندگان استان در مجلس شورای اسلامی و برخی از تعاونی‌ها در محل استانداری برگزار شد، تزریق سرمایه در گردش و تسریع در اعطای تسهیلات اشتغال‌زایی را از اولویت‌های بانک توسعه تعاون برشمرد..

عضو هیات‌مدیره بانک توسعه تعاون همچنین با حضور در مدیریت شعب بانک توسعه تعاون این استان در جلسه‌ای که با حضور پرسنل برگزار شد با اشاره به ضرورت حرکت به سوی ارائه خدمات دیجیتال، خواستار برطرف کردن ضعف‌های مسئولیت‌پذیری در قبال بانک و استان شد و بر ضرورت دغدغه مندی در ایجاد اشتغال پایدار در جامعه برای بهبود اقتصاد تأکید کرد.

وی همچنین در ادامه سفر خود به آذربایجان غربی جهت شرکت در جلسه کارگروه اشتغال شهرستان میاندوآب در فرمانداری این شهرستان حضور یافت.

عصارزاده در دیدار با نمایندگان برخی از تعاونی‌ها و شنیدن مشکلات آنها، حمایت‌های بانک توسعه تعاون از بخش تعاون را یادآور شد و گفت: در راستای برنامه‌های اشتغالزایی و اقتصاد مقاومتی، تعامل دوجانبه بانک و تعاونی‌ها جهت رسیدن به ایجاد و حمایت از اشتغال پایدار ضروری است.

گفتنی است، عصارزاده عضو هیئت‌مدیره بانک توسعه تعاون، محمد کبیری معاون تعاون وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی را در سفر دوروزه به استان آذربایجان غربی همراهی می‌کند.

همچنین بخوانید

دکمه بازگشت به بالا