بانکبانک و بیمه

آماده حمایت از طرح‌های بزرگ در آذربایجان غربی هستیم

مدیر عامل بانک کشاورزی با اشاره به ظرفیت های آذربایجان غربی در بخش کشاورزی گفت: این بانک آماده حمایت از ایجاد طرح های بزرگ کشاورزی و تأمین سرمایه درگردش واحد های فعال در این استان است.

همچنین بخوانید

به گزارش پایگاه خبری آرمان اقتصادی به نقل از روابط عمومی مدیریت شعب بانک کشاورزی آذربایجان غربی، روح اله خدارحمی عصر سه شنبه۱۶دی ماه در جلسه کارگروه آب و کشاورزی که با حضور وزیر جهاد کشاورزی؛ استاندار آذربایجان غربی و مجمع نمایندگان مجلس شورای اسلامی و مسولان استانی و شهرستانی برگزار شد،اظهار داشت: آذربایجان غربی  به لحاظ ظرفیت های بالقوه در بخش کشاورزی مستعد ایجاد زنجیره های بزرگ کشاورزی در حوزه های مختلف است و بانک کشاورزی تا کنون در این استان از ایجاد زنجیره های تولید،به ویژه زنجیره های بزرگ صنعت طیور و تولید شکر حمایت کرده است.

وی ادامه داد: بانک کشاورزی آماده است تا در کنار تأمین سرمایه در گردش،تسهیلات لازم را برای ایجاد واحد های بزرگ و زنجیره تولید در حوزه های مختلف بخش کشاورزی پرداخت کند. مدیر عامل بانک کشاورزی با تأکید بر ضرورت توسعه مکانیزاسیون و ابزارهایی نوین کشاورزی افزود:هیچ محدودیتی بابت تأمین تسهیلات بانکی در این زمینه وجود ندارد.

وی در پایان با اشاره به شرایط ویژه جغرافیایی استان آذربایجان غربی و نزدیکی به پایانه های صادراتی کشور، گفت: بانک کشاورزی آماده پذیرش طرح های موثر و بزرگ در این استان است.

همچنین بخوانید

دکمه بازگشت به بالا