امور زیربناییراه و ساختمان

جملاتی از امام علی (ع) را در پایانه‌های مسافری ترویج کنید

وزیر راه و شهرسازی با امام جمعه موقت تهران و اعضای هیات امنای بنیاد بین المللی غدیر دیدار کرد و طی آن امام جمعه موقت تهران با اهدای لوح غدیر، از فعالیت‌های وزیر در ترویج فرهنگ ولایی در کشور تقدیر به عمل آورد.

به گزارش آرمان اقتصادی ، امروز ۲۰ دی ماه محمد اسلامی، وزیر راه و شهرسازی با  آیت الله کاظم صدیقی، امام جمعه موقت تهران و اعضای هیات امنای بنیاد بین المللی غدیر دیدار و گفت‌وگو کرد.

در این دیدار که نعمت اله ترکی، معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی وزارت راه و شهرسازی و حجت الاسلام جواد نیسی، دبیر شورای فرهنگی وزارت راه و شهرسازی نیز حضور داشتند، اقدامات فرهنگی انجام شده از سوی وزارت راه و شهرسازی در سال ۹۹ تشریح شد.

آیت الله صدیقی طی این دیدار از اقدامات فرهنگی انجام شده  از سوی این وزارتخانه ابراز خرسندی کرد و همچنین خواستار ترویج جملات کوتاه امیرالمومنین (ع) و بخش هایی از نهج البلاغه به صورت تصویر یا تراکت در پایانه‌های اتوبوس‌رانی، ایستگاه‌های راه‌آهن، سالن‌های فرودگاه و دیگر حوزه‌های مرتبط با این وزارتخانه شد.

محمد اسلامی در این جلسه با تایید خواسته دبیرکل بنیاد بین المللی غدیر ، برخی از اقدامات انجام شده از سوی وزارت راه و شهرسازی در حوزه ترویج فرهنگ ولایی را برشمرد و بر لزوم تلاش و توسعه برنامه‌های فرهنگی بنیاد بین المللی غدیر تاکید کرد.

در پایان این جلسه، آیت الله صدیقی، امام جمعه موقت تهران با اهدای لوح غدیر از وزیر راه و شهرسازی به دلیل فعالیت‌های وی در ترویج فرهنگ ولایی در کشور تقدیر به عمل آورد.

 

منبع

ایلنا

همچنین بخوانید

دکمه بازگشت به بالا