خودروصنعت، معدن، تجارت

استقبال ثروتمندترین مرد جهان از دریافت بیت کوین

مالک شرکت خودروسازی تسلا و شرکت هوافضای اسپیس ایکس که به تازگی به ثروتمندترین مرد جهان تبدیل شده است، اعلام کرد که هرگز پیشنهاد دریافت ارز رمزنگاری شده بیت کوین را در معاملات خود رد نخواهد کرد.

به گزارش پایگاه خبری آرمان اقتصادی به نقل از نشریه آمریکایی فوربس، ایلان ماسک ، بنیانگذار شرکت خودروسازی تسلا و شرکت هوافضای اسپیس ایکس که به تازگی به ثروتمندترین مرد جهان تبدیل شده است، اعلام کرد که هرگز پیشنهاد دریافت ارز رمزنگاری شده بیت کوین را رد نخواهد کرد.

آخرین اخبار اقتصادی در توئیتر پایگاه خبری آرمان اقتصادی. (کلیک کنید)

ماسک در پاسخ به توییت بن مزریچ، نویسنده فیلم “شبکه اجتماعی” و مولف کتاب “میلیاردرهای بیت کوینی”، که گفته بود: من دیگر هرگز دریافت بیت کوین را رد نمی کنم. نوشت: من هم همینطور.

ماسک که با افزایش قیمت سهام تسلا طی سال گذشته در صدر فهرست ثروتمندان جهان قرار گرفت، اکنون به عنوان یکی از طرفداران بیت کوین شناخته می شود چرا که به طور مرتب در مورد این ارز و سایر رمزارزها توییت می کند (البته اغلب به صورت غیر مستقیم).

با رسیدن بیت کوین به بالاترین قیمت تاریخ خود طی ماه گذشته، این ارز دیجیتال و ارزهای مشابه برای اولین بار از زمان رونق بیت کوین در سال ۲۰۱۷ و سپس سقوط آن، به مرکز توجه جهانی بازگشته اند.

بر اساس این گزارش، ارزش کل بازار بیت کوین و ارزهای رمزپایه در حال حاضر به بیش از ۱ تریلیون دلار رسیده است.

قیمت بیت کوین در این هفته رکورد ۴۰۰۰۰ دلار را شکست که بدین ترتیب ارزش کل بزرگترین ارز رمزنگاری شده در دنیا از ۷۵۰ میلیارد دلار عبور کرد. این موضوع بیت کوین را به سمت بزرگترین دارایی های جهانی سوق می دهد.

در ماه دسامبر، ایلان ماسک با بیان مطالبی این گمانه زنی را ایجاد کرد که شرکت سازنده خودروهای برقی وی یعنی تسلا احتمالاً ارز بیت کوین را به ترازنامه خود اضافه خواهد کرد.

انتهای پیام/

 

منبع

تسنیم

همچنین بخوانید

یک دیدگاه

دکمه بازگشت به بالا