صنعت، معدن، تجارت

شرکت‌های انگلیسی با مشکلات مرزی برگزیت دست و پنجه نرم می‌کنند

در حالی که حدود دو هفته از خروج بریتانیا از اتحادیه اروپا (برگزیت) می گذرد، شرکت های انگلیسی با مشکلات مرزی ناشی از این خروج از جمله افزایش کاغذ بازی ها و بروکراسی شدید دست و پنجه نرم می کنند.

به گزارش آرمان اقتصادی به نقل از خبرگزاری فرانسه، در حالی که حدود دو هفته از خروج بریتانیا از اتحادیه اروپا (برگزیت) می گذرد، شرکت های انگلیسی با مشکلات مرزی ناشی از این خروج از جمله افزایش کاغذ بازی ها و بروکراسی شدید دست و پنجه نرم می کنند.

آخرین اخبار و مطالب اقتصادی در توئیتر آرمان اقتصادی. (کلیک کنید)

مایکل گوو، یکی از مقامات ارشد دولت انگیلس اخیراً اعتراف کرد که “اختلال قابل توجهی” در مرز به دلیل افزایش بروکراسی که سرعت حمل و نقل را کند کرده و به ویژه نگهداری محصولات تازه را دشوار می کند، به وجود آمده است.

بر اساس توافق تجاری برگزیت که از اول ژانویه لازم الاجرا شد، صادر کنندگان انگلیسی اکنون با کاغذ بازی های پرهزینه و زمان بر از جمله اظهارنامه های گمرکی، بررسی‌های نظارتی ایمنی مواد غذایی و عوارض “قوانین مبدا” روبرو هستند.

این در حالی است که زنجیره تأمین کالا و خدمات با کاهش سرعت ترافیک در مرزهای انگلیس، به ویژه در بندر کانال دووِر، مشکلات بزرگی را تجربه می کند.

حتی قبل از برگزیت، حمل نقل و ترانزیت کالاها به علت محدودیت های جدید کرونا در مرز این کشور تحت تاثیر قرار گرفته بود، چرا که کشورهای اروپایی سعی در مهار ویروس جهش یافته کرونا در انگلیس داشتند.

شرکت های لجستیکی اکنون در تلاشند تا وابستگی خود را به بند دوور از بین ببرند. آنها به عنوان مثال برای رسیدن به ایرلند سفرهای طولانی تری را انجام می دهند تا از اتحادیه اروپا خارج نشوند و انگلیس را دور بزنند.

تغییر در مسیرهای حمل و نقل از زمان همه پرسی برگزیت در سال ۲۰۱۶ آغاز شده بود، کالاها به طور فزاینده ای به بنادر شرقی انگلیس و از طریق راه آهن حمل می شدند.

در عین حال، کامیون های ثبت شده در انگلیس فقط مجاز به یک توقف در اتحادیه اروپا برای تخلیه کالای خود هستند که این امر صنعت تورهای کنسرت موسیقی را نیز وارد بحران کرده است.

انتهای پیام/

منبع

تسنیم

همچنین بخوانید

دکمه بازگشت به بالا