انرژی

برنامه‌های دشمن برای جلوگیری از صادرات نفت ناکام خواهد ماند

ایسنا/بوشهر نائب رئیس کمیسیون انرژی مجلس تاکید کرد: با توجه به تحریم‌های موجود و فشار حداکثری با اقدامات و نواوری شرکت نفت فلات قاره و پایانه‌های نفتی ایران تمام برنامه‌های دشمن برای جلوگیری از صادرات نفت ناکام خواهد ماند.

موسی احمدی، نماینده جنوب استان بوشهر در حاشیه بازدید از جزیره خارگ با تسلیت به مناسبت فرا رسیدن ایام فاطمیه اظهار کرد: یکی از برنامه های اصولی و اساسی کمیسیون ها در مجلس بازدید از مناطقی است که زیرمجموعه وزارتخانه مرتبط باکمیسیون ها ی تخصصی است.

وی با تاکید بر نگاه حمایتی به تکمیل پروژه‎های نفتی خارگ ادامه داد: این بازدیدها ثمرات و سود زیادی دارد که باعث تقویت روحیه کارکنان و بررسی مشکلات و آسیب های آنان از نزدیک می شود.

همچنین بخوانید

نائب رئیس کمیسیون انرژی مجلس افزود: یکی از استراتژی‌های مهم ما در این بازدید انعکاس موقعیت استان بوشهر و خصوصا جزیره خارک به عنوان منبع و منشا صادرات بوده است.

احمدی بیان کرد: با توجه به تحریم های موجود و فشار حداکثری با اقدامات و نواوری که ما امروز در پایانه های نفتی ایران و شرکت نفت فلات قاره دیدیم تمام برنامه های دشمن برای جلوگیری از صادرات نفت ناکام خواهد ماند.

نائب رئیس کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: روزی خواهد رسید که کشورهای معاند تسلیم اراده قوی مردم عزیز ما مخصوصا نخبگان صنعت خواهد شد.

وی در پایان گفت: با بررسی‌هایی که صورت گرفته عزم کمیسیون بر این است که با حمایت مادی و معنوی از صنعت و کارکنان آن گام بلندی در توسعه و پیشرفت کشور بردارد.

انتهای پیام

منبع

ایسنا

همچنین بخوانید

دکمه بازگشت به بالا