اقتصاد کلان

امیرآبادی: مقصر اصلی بازار بورس دولت است نه مجلس

یک عضو هیات رییسه مجلس با اشاره به وضعیت نابسامان بازار سرمایه تاکید کرد: مقصر اصلی شرایط فعلی بازار بورس دولت است نه مجلس و دولت باید پاسخگوی مردم باشد، زیرا مجلس پیش از این نیز اعلام کرده بود که وضعیت بورس با روندی که دولت پیش می برد به سرانجام خوشی نمی رسد.

به گزارش پایگاه خبری آرمان اقتصادی، احمد امیرآبادی فراهانی در جلسه علنی امروز مجلس شورای اسلامی، در تذکری شفاهی خطاب به وزیر بهداشت و سخنگوی فعلی و پیشین ستاد ملی کرونا گفت: ظلم بسیاری در حق مردم قم شد، روز اولی که کرونا در قم شناسایی شد آقایان قم هراسی، حوزه علمیه هراسی و مراکز دینی هراسی را آغاز کردند و گفتند کرونا از این مراکز  در حال منتشر شدن است، در حالی که کرونا در قم صرفا شناسایی شد.

نماینده مردم قم افزود: هفته گذشته بعد از ۶ ماه مرکز فرهنگی قم و ستاد نماز جمعه و مصلای قم پذیرای مشتاقان نماز جمعه بود که متاسفانه باز هم سخنگوی ستاد ملی کرونا علیه مراکز دینی سخن گفت و اعلام کرد که در این مراکز پروتکل های بهداشتی رعایت نشده است، آقای رئیسی به گزارش های غلطی که به شما در این مورد داده می شود توجه نکنید، خودتان بیایید و از نزدیک شاهد رعایت پروتکل های بهداشتی در نماز جمعه و سایر مراکز قم باشید، ائمه جماعات قم همیشه با ستاد ملی کرونا همکاری داشته اند و حتی آیت الله اعرافی عضو ستاد ملی کرونا است.

همچنین بخوانید

وی عنوان کرد: این چه نوع صحبت کردن با مردم قم است؟ این نوع گفتار و صحبت های شما ظلم به مردم قم است، بنابراین از خدا بترسید و این کارها را نکنید.

امیرآبادی گفت: از مردم قم به دلیل اهانت ها عذرخواهی می کنم، امیدوارم دولت نیز عذرخواهی کند.

این عضو هیات رییسه مجلس با اشاره به وضعیت بورس کشور بیان کرد: دولت مردم را به خاک ذلت نشانده و باید به وضعیت بورس کشور رسیدگی کند، متاسفانه دولتی ها مردم را تشویق به سرمایه گذاری در بورس کردند، اما امروز سکوت اختیار کرده و پاسخگو نیستند، مجلس قطعا به موضوع بورس ورود کرده و خواهد کرد و از همه نمایندگان می خواهم درباره این موضوع عنایت ویژه ای داشته باشند.

امیر آبادی گفت: مقصر اصلی در بحث بورس دولت است نه مجلس و دولت باید پاسخگوی مردم باشد، زیرا مجلس پیش از این نیز اعلام کرده بود که وضعیت بورس با روندی که دولت پیش می برد به سرانجام خوشی نمی رسد.

انتهای پیام

منبع

ایسنا

همچنین بخوانید

دکمه بازگشت به بالا