امور زیربناییراه و ساختمان

آخرین تغییرات کابینه دولت دوازدهم/ «کرباسیان» جایگزین «نهاوندیان» شد/ آخوندی و ربیعی در دولت حضور دارند

عضو کمیسیون برنامه و بودجه از آخرین تغییرات کابینه دولت دوازدهم خبر داد و گفت: «مسعود کرباسیان» جایگزین «محمد نهاوندیان» برای گزینه وزارت امور اقتصادی و دارایی در دولت دوازدهم شد.

همچنین بخوانید

مهرداد لاهوتی در گفت‌وگو با خبرنگار اقتصادی ایلنا با بیان اینکه امروز اعضای پیشنهادی کابینه دولت دوازدهم در صحن علنی مجلس معرفی نمی‌شوند، گفت: طبق اساسنامه رییس جمهوری برای معرفی اعضای کابینه خود از زمان تحلیف تا دو هفته فرصت دارد و احتمالا فردا چهارشنبه – هجدهم مرداد ماه – کابینه اعلام می شود.

وی درباره آخرین تغییرات کابینه دولت دوازدهم اظهار داشت:  آقای نهاوندیان دیگر گزینه وزارت امور اقتصاد و دارایی دولت دوازدهم نیست و مسعود کرباسیان جایگزین وی شده است.

لاهوتی همچنین درباره گزینه پیشنهادی وزارت آموزش و پرورش هم گفت: گویا آقای « سید محمد بطحایی» برای وزارت آموزش و پرورش انتخاب شده است.

عضو کمیسیون برنامه و بودجه ادامه داد: شنیده ها حاکی از این است که آقای دهقان هم در کابینه دولت دوازدهم حضور ندارد و فردی از ارتش جمهوری اسلامی جایگزین وی در وزارت دفاع خواهد شد.

وی همچنین درباره گزینه‌های وزارت راه و شهرسازی و وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی اظهار داشت: آقایان «عباس آخوندی» و «علی ربیعی» در کابینه دولت دوازدهم حضور خواهند داشت.

منبع:ایلنا

همچنین بخوانید

دکمه بازگشت به بالا