بورسبورس اوراق

اسامی سهام بورس با بالاترین و پایین‌ترین رشد قیمت امروز ۹۹/۱۱/۰۴

امروز سهامداران شرکت‌های گسترش نفت و گاز پارسیان، تامین سرمایه امین و بهساز کاشانه تهران در بورس و معامله‌گران شرکت‌های ذوب آهن اصفهان، پتروشیمی غدیر و پالایش نفت لاوان در فرابورس بیشترین سود را کسب کردند.

به گزارش پایگاه خبری آرمان اقتصادی، شاخص بورس در جریان معاملات امروز بورس با رشد ۳۸هزار و ۲واحدی در ارتفاع یک‌میلیون و ۲۲۲هزار و ۷۰ واحد به کار خود پایان داد و بیش از ۵میلیارد و ۶۱۱میلیون سهم و حق‌تقدم به‌ارزشی بالغ بر ۷هزار و ۱۴۲میلیارد تومان در بیش از ۸۱۵هزار نوبت مورد دادوستد قرار گرفت.

بر این اساس سهامداران شرکت‌های گسترش نفت و گاز پارسیان، تامین سرمایه امین و بهساز کاشانه تهران بیشترین رشد قیمت را در بورس اوراق بهادار داشتند و در مقابل دارندگان سهام شرکت‌های گروه سرمایه‌گذاری توسعه صنعتی ایران، بیمه آسیا و عمران و توسعه فارس بیشترین افت قیمت را تجربه کردند.

این گزارش می‌افزاید: در بازارهای فرابورس ایران هم با معامله ۲میلیارد و ۹۴۴میلیون ورقه به‌ارزش ۴هزار و ۷۸۲میلیارد تومان در ۷۳۲هزار نوبت، شاخص فرابورس (آیفکس) ۴۳۷واحد رشد کرد و در ارتفاع ۱۸هزار و ۴۴۷واحد قرار گرفت.

در این بازار هم امروز سهامداران شرکت‌های ذوب آهن اصفهان، پتروشیمی غدیر و پالایش نفت لاوان بیشترین رشد را داشتند و شرکت‌های بیمه کوثر، شهرسازی و خانه‌سازی باغمیشه و فرآوری زغالسنگ پرورده طبس بیشترین کاهش قیمت را داشتند.

آخرین اخبار و مطالب اقتصادی در توئیتر پایگاه خبری آرمان اقتصادی. (کلیک کنید)

انتهای پیام/

منبع

تسنیم

همچنین بخوانید

دکمه بازگشت به بالا