انرژی

راه اندازی کمپین «نه به مرگ خاموش و مسمومیت‌های ناشی از گاز گرفتگی»

ایسنا/لرستان مدیرعامل شرکت گاز لرستان گفت: ما کمپینی را تحت‌عنوان «نه به مرگ خاموش مسمومیت‌های ناشی از گازگرفتگی» را راه انداختیم و آموزش هایی به مردم دادیم و در فضای مجازی و روزنامه‌های و هرجا که امکان داشت اطلاع‌رسانی کردیم که این موضوع را به صفر برسانیم.

کرم گودرزی در گفت‌وگو با ایسنا اظهار کرد: گاز گرفتگی در کل کشور به عنوان یک حادثه تلخ در حال رخ دادن است که ما نیز از این امر مستثنا نیستیم.

وی ادامه داد: ما در شرکت گاز لرستان کمپینی را تحت‌عنوان «نه به مرگ خاموش  مسمومیت‌های ناشی از گازگرفتگی» را راه انداختیم و آموزش‌هایی به مردم دادیم و در فضای مجازی و روزنامه‌های و هرجا که امکان داشت اطلاع‌رسانی کردیم که این موضوع را به صفر برسانیم.

گودرزی افزود: ما الان باید اطمینان داشته باشیم که وسیله گرمایشی به بیرون راه دارد و ارتباط بین وسیله گرمایشی به بیرون توسط هواکش برقرار باشد، از هواکش‌های آکاردونی که احتمالاً می‌شکنند و باعث می‌شود گاز در فضا متساعد شده و باعث گارگرفتگی شود تحت هیچ شرایطی درست نیست.

مدیرعامل شرکت گاز لرستان افزود: برای بیرون از ساختمان از کلاهک H استفاده کنید، فاصله شلنگ گاز و وسیله گرمایشی رعایت شود و دو سر با گیره محکم شود.

وی تأکید کرد: از همه مردم، بخشداران، دهیاران و جاهایی که تازه گازدار می‌شوند را کمک کنیم و آموزش داده و اطلاع رسانی کنیم و آن مسمومیت را به صفر برسانیم.

انتهای پیام

منبع

ایسنا

همچنین بخوانید

دکمه بازگشت به بالا