بانکبانک و بیمه

سی ویکمین شماره نشریه ارتباط ایران زمین منتشر شد

سی ویکمین شماره نشریه ارتباط ایران زمین منتشر شد.

به گزارش پایگاه خبری آرمان اقتصادی، پرونده این نشریه به بررسی روش تحقق انتقال دیجیتالی در بانک ایران زمین می پردازد.

در سال های اخیر پدیده جدیدی در اقتصاد و ادبیات کسب و کار با عنوان” دیجتالی” شکل گرفته است و تمام صنایع و کسب و کارها را برای تغییر بنیادین هدف قرار داده است. کمتر از چهار سال، پدیده دیجیتالی توانسته است در گستره ای گوناگون از صنعت و سرویس، غول های بزرگی را همچون اوبر، واتسآپ، ایربی ان بی، ویز، وی آبل و …. خلق کند؛ در حالی که پیش از آن رسیدن به این سکو در تاریخ تجاری، نزدیک به بیست سال طول می کشید. این حجم از فعالیت مالی در این دوره کوتاه، انفجار فرصت های عظیم کسب و کار دیجیتالی را نوید می دهد.
در این شماره از نشریه می خوانیم:
سید محمد حسین استاد سردبیر نشریه ارتباط ایران زمین؛ از زمانی که نهادهای مالی کشور به پدیده دیجیتالی شدن خود؛ نگاهی جدی کارشناسانه انداختند باگمانه زنی های فراوانی از سوی کارشناسان اقتصادی، مدیران بانکی و تحلیل گران حوزه فناوری اطلاعات مواجه بوده ایم؛ اما کمتر نهادی درباره بانکداری دیجیتال و نقش اساسی آن در جهش تولید سخن گفته است.
  • قدردانی از شعب برتر در سراسر کشور
  • رادیو آوای ایران زمین، وقت تنگ است و به روی عشق در باید گشود
  • راهکارهایی برای کاهش ازدحام در شعب در ایام کرونایی
گزارش اخبار استان ها، مقاله، پرونده، گفتگو و مصاحبه با مدیران موفق، فناوری، بانک های جهانی، دانستنی، مناسبتی، ایران شناسی، فرایند، سلامت، ایران زمین در رسانه ها، آشنایی با نحوه کاشت و پرورش گیاهان و با هنرمندان از دیگر قسمت های جذاب نشریه ارتباط ایران زمین است.

همچنین بخوانید

همچنین بخوانید

دکمه بازگشت به بالا