امور زیربناییراه و ساختمان

ضمن احترام به انتخاب مردم، اولویت ما حمایت از خودروسازهای داخلی است

معاون سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای با اشاره به حمایت دولت از خودروسازهای داخلی گفت: ضمن احترامی که برای انتخاب مردم در بخش استفاده از خودرو قائل هستیم اما انتخاب ما تولید داخل و حمایت از خودروسازهای داخلی است.

همچنین بخوانید

به گزارش پایگاه خبری آرمان اقتصادی، مهران قربانی در مراسم تحویل خودروهای طرح نوسازی نوگان سواری کرایه بینش شهری با بیان اینکه خودرو عنصر بسیار مهمی است که کیفیت جابجایی و حمل و نقل را شکل می‌دهد اظهار داشت: خودرو نقش موثری در ایمنی و آرامش سفر دارد و از جمله عناصر اصلی است که یوتیلیتی و انتخاب یک مد را شکل می‌دهد.

وی با اشاره به سهم ناوگان کرایه سواری در جابجایی و حمل و نقل عمومی گفت: سهم سواری کرایه ۲۰ درصد از حمل و نقل است که جزو مدهای حمل و نقل محسوب می‌شود.

معاون حمل و نقل سازمان راهداری تاکید کرد: عمر ناوگان سواری کرایه در  داخل کشور ۱۱ سال است اما استاندارد تعریف شده ۱۰ سال تعیین شده است و عبور از عدد ۱۰ سال برای ما علامتی است که باید بحث نوسازی ناوگان را با شدت بیشتری دنبال کنیم.

قربانی گفت: سیاست ما و دولت در بحث نوسازی استفاده از پتانسیل‌های داخلی است و از طریق تولید داخل شرایط ناوگان را ارتقا می‌دهیم.

منبع

ایلنا

همچنین بخوانید

دکمه بازگشت به بالا