بانک و بیمهپرداخت الکترونیک

حضورفعال پرداخت الکترونیک سپهر در دو نمایشگاه مهم کشور

شرکت پرداخت الکترونیک سپهر در بهمن‌ماه امسال به‌عنوان مجری اصلی درگاه پرداخت اینترنتی در نمایشگاه مجازی کتاب و همچنین با تازه‌ترین دستاوردهای خود در حوزه نفت و گاز در بیست و پنجمین نمایشگاه بین‌المللی نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی حضور داشت.

به گزارش پایگاه خبری آرمان اقتصادی و به نقل از راه پرداخت،  با توجه به شیوع کرونا، نمایشگاه بین‌المللی کتاب که هرساله در اردیبهشت برگزار می‌شد با توجه به محدودیت‌ها و رعایت پروتکل‌های بهداشتی امسال با عنوان «نمایشگاه مجازی کتاب» برگزار شد. این نمایشگاه مجازی از اول بهمن‌ماه‌ تا ششم بهمن‌ماه با حمایت بانک صادرات ایران در حالی آغاز به کار کرد که شرکت پرداخت الکترونیک سپهر به‌عنوان مجری اصلی درگاه پرداخت اینترنتی این رویداد با آمادگی کامل و شبانه‌روزی به مخاطبان این رویداد خدمات خود را ارائه کرد.

حمیدرضا نیک نژاد، مدیر روابط عمومی شرکت پرداخت الکترونیک سپهر ضمن اشاره به اعتماد بانک صادرات ایران و برگزارکنندگان نمایشگاه کتاب به این شرکت گفت: «خوشبختانه کسب رضایتمندی بالای برگزارکنندگان، عملکرد پرقدرت، استمرار خدمات پایدار و باکیفیت شرکت که از نمایشگاه قرآن در سال ۹۸ آغازشده بود، موجب شد تا به‌عنوان مجری اصلی پرداخت اینترنتی نمایشگاه مجازی کتاب در کنار بانک صادرات ایران حضور پیدا کنیم. یقین دارم مخاطبان پس از انتخاب کتاب‌های موردنیاز و در مراحل پرداخت یک خرید ساده و امن را تجربه کرده‌اند. ضمن اینکه تیم‌های پشتیبانی و فنی شرکت با حضور بهترین متخصصان ما برای این رویداد مهم به‌صورت شبانه‌روزی خدمات خود را به برگزارکنندگان این رویداد مهم فرهنگی ارائه کردند.»

همچنین بخوانید

همچنین ​بیست و پنجمین نمایشگاه بین‌المللی نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی با حمایت بانک صادرات ایران و همراهی پرداخت الکترونیک سپهر از سوم تا ششم بهمن‌ماه برگزار شد و شرکت پرداخت الکترونیک سپهر با تازه‌ترین دستاوردهای خود در حوزه نفت و گاز در اپلیکیشن پاس و دستگاه‌های کارت‌خوان ویژه جایگاه‌های سوخت در طبقه اول سالن خلیج‌فارس ۴۴ این نمایشگاه در کنار بیش از ۴٧٠ شرکت فعال در این حوزه در محل نمایشگاه بین‌المللی تهران حضور داشت.

 

همچنین بخوانید

دکمه بازگشت به بالا