صنعت، معدن، تجارت

نگرانی از به‌کارگیری بازنشسته‌های نجومی بگیر در صنایع اراک

اراک- مجمع جهادگران بسیج دانشجویی استان مرکزی با انتشار نامه‌ای خطاب به نهادهای نظارتی نسبت به به‌کارگیری بازنشسته‌های نجومی بگیر در صنایع اراک ابراز نگرانی کردند.

همچنین بخوانید

به گزارش آرمان اقتصادی، مجمع جهادگران بسیج دانشجویی استان مرکزی در نامه به سید مهدی تقوی بازرس کل استان مرکزی به به‌کارگیری بازنشسته‌های نجومی بگیر در صنایع اراک اعتراض کردند. متن این نامه به شرح زیر است:

باسمه تعالی

جناب آقای سید مهدی تقوی، بازرس محترم کل استان مرکزی

سلام علیکم

با احترام به استحضار می‌رساند، شنیده‌ها حاکی از به‌کارگیری برخی بازنشستگان یکی از وزارت خانه‌ها، در یکی از شرکت‌های مهم و راهبردی اراک می‌باشد، که چند نکته در خصوص این به کار گیری حائز اهمیت است:

این شرکت خود از قربانیان خصوصی سازی نادرست است و چند سالی است که درگیر مساله سهامدار است. بازنشستگان مذکور در پست‌های ارشد مدیریتی این شرکت قرار گرفته‌اند و فضا را برای فرصت‌های شغلی جوانان نخبه محدود کرده‌اند. اغلب این افراد غیربومی استان مرکزی هستند. نکته جالب اینکه دریافتی حقوق‌های نجومی ماهانه این افراد، بالای ۴۰ میلیون تومان می‌باشد.

در صورت صحت شنیده‌های فوق، سکوت دستگاه‌های نظارتی ماجرا را پیچیده‌تر کرده و منجر به آسیب به صنعت و تولید و سلب اعتماد مردم می‌شود؛ بنابراین به عنوان دانشجویان مطالبه‌گر بر خود ضروری می‌دانیم تا ابتدا این ماجرا را از مسیر قانونی مطالبه کرده و در غیر این صورت اسناد در اختیار را در اختیار رسانه‌ها قرار دهیم.

پیشاپیش از حسن توجه شما تشکر می‌کنیم و خواستار رسیدگی به این مسئله و اجرای عدالت را داریم. لیست افراد مذکور به همراه سمت‌شان به پیوست به حضورتان ارسال می‌گردد.

محمد صادق میقانی مسئول مجمع جهادگران بسیج دانشجویی استان مرکزی

رونوشت: حجت الاسلام موسوی، ریاست محترم کل دادگستری استان مرکزی

منبع

مهر

همچنین بخوانید

دکمه بازگشت به بالا