بورسبورس اوراق

رشد شاخص بورس در هفته‌ گذشته، در مقابل افت شاخص کل هموزن

شاخص بورس در هفته‌ای که گذشت با ۲۳هزار و ۷۲۰واحد افزایش، معادل ۲درصد رشد و در مقابل شاخص کل هموزن با ۸۵۰۷واحد کاهش، معادل ۱.۹۶ درصد افت کرد.

به گزارش پایگاه خبری آرمان اقتصادی، در هفته‌ای که گذشت طی ۵ روز معاملاتی تعداد ۵۳میلیارد و ۷۹۸میلیون انواع اوراق بهادار به ارزش ۵۶۰هزار و ۶۸۴میلیارد ریال در بیش از ۶میلیون و ۱۷۴هزار و ۱۶۲دفعه مورد معامله قرار گرفت که به ترتیب ۸۳.۵۹، ۹۷.۵۵ و ۸۸.۳۳ درصد رشد را نسبت به هفته قبل‌تر که ۴ روز معاملاتی داشت، تجربه کردند.

این درحالی است که  تعداد ۳۲۹۴میلیون واحد از صندوق‌های سرمایه گذاری قابل معامله در بورس تهران به ارزش کل بیش از ۱۰۷هزار و ۹۹۲میلیارد ریال نیز در هفته گذشته مورد معامله قرار گرفت که به ترتیب با ۴۴.۹۷ و ۱۹۰.۹۴ درصد رشد همراه شدند.

این گزارش می‌افزاید: شاخص بورس در پایان معاملات هفته منتهی به ۱۰ بهمن ماه با ۲۳هزار و ۷۲۰واحد افزایش، معادل ۲درصد رشد کرد و به رقم یک میلیون و ۲۰۷هزار و ۶۹۸واحد رسید و شاخص کل هموزن نیز با ۸۵۰۷واحد کاهش معادل ۱.۹۶ درصد افت کرد و رقم ۴۲۴هزار و ۶۲۴واحد را به نمایش گذاشت.

شاخص بازار اول هم با ۳۲هزار و ۶۲۶واحد افزایش در این مدت به رقم ۸۷۴هزار و ۶۹۸واحد و شاخص بازار دوم با ۵هزار و ۳۳۷واحد کاهش به عدد ۲ میلیون و ۴۷۴هزار و ۱۵۸واحد رسیدند که به این ترتیب شاخص بازار اول با ۳.۸۷ درصد افزایش و شاخص بازار دوم با ۰.۲۲ درصد کاهش همراه شدند.

آخرین اخبار اقتصادی در توئیتر پایگاه خبری آرمان اقتصادی. (کلیک کنید)

انتهای پیام/

منبع

تسنیم

همچنین بخوانید

دکمه بازگشت به بالا