بورسبورس اوراق

دادوستد ۲۰۲۲میلیارد سهم در بورس، طی ۲۰۹ روز معاملاتی

تعداد ۲۰۲۲میلیارد انواع اوراق بهادار به ارزش ۲۴۲۱۷هزار میلیارد ریال در مدت ۲۰۹ روز معاملاتی در بورس اوراق بهادار دادوستد شد.

به گزارش پایگاه خبری آرمان اقتصادی، از ابتدای امسال تا هفته گذشته تعداد ۲۰۲۲میلیارد و ۳۴۸میلیون انواع اوراق بهادار به ارزش ۲۴۲۱۷هزار و ۸۹۵میلیارد ریال در بیش از ۳۳۱میلیون و ۹۸۶هزار و ۸۶۲دفعه طی ۲۰۹روز معاملاتی در بورس اوراق بهادار مورد معامله قرار گرفت.

این درحالی است که تعداد ۷۳میلیارد و ۷۸۶میلیون واحد از صندوق‌های سرمایه‌گذاری قابل معامله در بورس تهران به ارزش کل بیش از ۱۶۳۳هزار و ۴۹۱میلیارد ریال نیز در این مدت مورد معامله قرار گرفته است.

این گزارش می‌افزاید: شاخص بورس نیز از ابتدای امسال تا پایان هفته گذشته با ۶۹۴هزار و ۷۹۸واحد افزایش، معادل ۱۳۵درصد رشد کرد و به رقم یک میلیون و ۲۰۷هزار و ۶۹۸واحد رسید و شاخص کل هموزن نیز در این مدت با ۱۷۷هزار و ۸۰واحد افزایش، معادل ۱۴۰درصد رشد کرد و رقم ۴۲۴هزار و ۶۲۴واحد را به نمایش گذاشت.

شاخص بازار اول هم در این مدت با ۵۱۱هزار و ۹۶۷واحد افزایش در این مدت به رقم ۸۷۴هزار و ۶۹۸واحد و شاخص بازار دوم با ۲ میلیون و ۳۶۵هزار و ۳۴۹واحد رشد به عدد ۲ میلیون و ۴۷۴هزار و ۱۵۸واحد رسیدند که به این ترتیب شاخص بازار اول با ۱۴۱درصد افزایش و شاخص بازار دوم با ۲۱۷۴درصد رشد همراه شدند.

آخرین اخبار اقتصادی در توئیتر پایگاه خبری آرمان اقتصادی. (کلیک کنید)

انتهای پیام/

منبع

تسنیم

همچنین بخوانید

دکمه بازگشت به بالا