امور زیربناییراه و ساختمان

سازمان هواپیمایی ترکیه باید درباره اطلاع‌رسانی‌های پرواز ترکیش ایر توضیح دهد

معاون وزیر راه و شهرسازی اظهار داشت: برای اطلاع‌رسانی و تصمیماتی که در فضای رسانه‌ای ترکیه انجام شد دستور پیگیری داده‌ایم و سازمان هواپیمایی ترکیه باید درباره این جو رسانه‌ای و اطلاع‌رسانی‌ها پاسخگو باشد و درباره آن توضیح دهد.

همچنین بخوانید

به گزارش پایگاه خبری آرمان اقتصادی،، تورج دهقان زنگنه در جمع خبرنگاران در پاسخ به سوال ایلنا مبنی بر ادعای رسانه‌های ترکیه درباره اینکه خلبان با دریافت پیام هشدار حمله هوایی آسمان ایران را ترک کرده است گفت: در هر پرواز تصمیم‌گیرنده برای هر لحظه خلبان است که در پرواز استانبول به تهران هم خلبان دید پنج کلیومتری داشته اما در مسیر فرود با یک ابر سیاه مواجه شد.

وی اد امه داد: طبق برنا‌مه‌ای که سازمان هواپییمایی ترکیه به ما ارائه داده بود فرودگاه‌های جایگزین امام خمینی برای فرود، اصفهان و باکو بوده است. در انتخاب فرودگاه خلبان طبق برنامه عمل کرده است.

رییس سازمان هواپیمایی کشوری تاکید کرد: ‌اما برای اطلاع‌رسانی و تصمیماتی که در فضای رسانه‌ای ترکیه انجام شد دستور پیگیری داده‌ایم و سازمان هواپیمایی ترکیه باید درباره این جو رسانه‌ای و اطلاع‌رسانی‌ها پاسخگو باشد و درباره آن توضیح دهد.

منبع

ایلنا

همچنین بخوانید

دکمه بازگشت به بالا