امور زیربناییكشاورزی و دامپروری

لزوم بهره گیری از ظرفیت صندوق های سرمایه گذاری برای توسعه کشاورزی

معاون برنامه ریزی و امور اقتصادی وزارت جهاد کشاورزی بر لزوم بهره گیری از ظرفیت صندوق های حمایت از سرمایه گذاری در بخش کشاورزی برای توسعه کشاورزی کشور تاکید کرد.

همچنین بخوانید

به گزارش پایگاه خبری آرمان اقتصادی به نقل از وزارت جهاد کشاورزی، احمد علی کیخا در نشست با مدیران صندوق‌های حمایت از توسعه سرمایه گذاری در بخش کشاورزی سراسر کشور با بیان این که در برخی صندوق‌ها اقدامات خوبی انجام شده و ظرفیت‌های زیادی برای توسعه وجود دارد، گفت: برای انجام کارها، بهره مندی از تمام ظرفیت‌های قانونی ضروری است.

وی تصریح کرد: روش‌ها و شیوه‌های صندوق حمایت از توسعه سرمایه گذاری در بخش کشاورزی و همچنین بهره وری و کارآمدی اساسنامه صندوق‌ها در صورت نیاز باید مورد بازنگری و اصلاح قرار گیرد.

معاون وزیر جهاد کشاورزی از ایجاد دبیرخانه‌ای برای هماهنگی امور صندوق‌های حمایت از توسعه سرمایه گذاری در بخش کشاورزی با حضور نماینده وزارت جهاد کشاورزی و تعدادی از مدیران صندوق‌ها به عنوان اعضای دبیرخانه خبر داد و گفت: صندوق‌های حمایت از سرمایه گذاری در بخش کشاورزی ظرفیت فوق‌العاده‌ای برای توسعه کشاورزی کشور دارند که تاکنون این ظرفیت‌ها مورد غفلت واقع شده است.

منبع

مهر

همچنین بخوانید

دکمه بازگشت به بالا