بورسبورس اوراق

قادری: دولت حمایت موثرتری از سرمایه مردم در بورس داشته باشد

نماینده شیراز با تاکید بر لزوم حمایت موثرتر دولت از سرمایه مردم در بورس گفت: دولت مردم را برای سرمایه گذاری در بورس تشویق کرد اما امروز آن ها احساس بی پناهی می کنند. دولت کمک کند تا بیش از این سرمایه مردم آب نرود.

به گزارش پایگاه خبری آرمان اقتصادی، جعفر قادری در جلسه علنی امروز(چهارشنبه) با تبریک ولادت حضرت زهرا(س) و ایام دهه فجر در تذکری شفاهی گفت: برخی دوستان درباره رای دیروز به کلیات لایحه بودجه مطالبی را بیان کردند که کم لطفی به مجلس بود. مجلس شورای اسلامی دیروز به گزارش کمیسیون تلفیق و لایحه بودجه رای منفی داد. با وجودی که کمیسیون تلفیق برخی از ایرادات لایحه را برطرف کرد اما همچنان برخی از تبصره ها و مواد همچنان ایراد جدی داشتند.

وی در تذکری دیگر به موضوع تامین روغن خوراکی اشاره و اظهار کرد: بعد از وقفه ای که در تامین روغن خوراکی وجود داشت، هنوز دولت نتوانسته بازار را اشباع کند، امیدواریم هر چه سریعتر این مشکل حل شود.

این عضو کمسیون برنامه و بودجه گفت: در جریان بررسی لایحه بودجه فشارهای زیادی متوجه نمایندگان بود، موضوعاتی همچون مشکلات پرسنل زندان ها، اعضای هیات علمی دانشگاه ها، کارکنان دانشگاه های زیرمجموعه وزارت علوم، فرهنگیان و همسان سازی حقوق بازنشستگان مطرح شد که امیدواریم دولت در لایحه اصلاحی به این موارد توجه کند.

قادری با اشاره به مشکلات بازار بورس افزود: انتظار داریم دولت حمایت موثری از سرمایه مردم داشته باشد آن هم با توجه به دعوتی که از مردم برای سرمایه گذاری در بورس شد. اکنون مردم احساس بی پناهی می کنند لذا دولت باید کمک کند تا بیش از این سرمایه مردم کم نشود.

انتهای پیام

منبع

ایسنا

همچنین بخوانید

دکمه بازگشت به بالا