بورسبورس اوراق

دادوستد ۲۰۷۱میلیارد سهم در بورس، طی ۲۱۴روز معاملاتی

تعداد ۲۰۷۱میلیارد انواع اوراق بهادار به ارزش ۲۴۷۵۴هزار میلیارد ریال در مدت ۲۱۴ روز معاملاتی در بورس اوراق بهادار دادوستد شد.

به گزارش آرمان اقتصادی، از ابتدای امسال تا هفته گذشته تعداد ۲۰۷۱میلیارد و ۶۸۳میلیون انواع اوراق بهادار به ارزش ۲۴۷۵۴هزار و ۷۲۰میلیارد ریال در بیش از ۳۳۸میلیون و ۱۷۲هزار و ۸۷۶دفعه طی ۲۱۴روز معاملاتی در بورس اوراق بهادار مورد معامله قرار گرفت.

این درحالی است که تعداد ۷۶میلیارد و ۴۱۰میلیون واحد از صندوق‌های سرمایه‌گذاری قابل معامله در بورس تهران به ارزش کل بیش از ۱۷۴۹هزار و ۷۷۰میلیارد ریال نیز در این مدت مورد معامله قرار گرفته است.

این گزارش می‌افزاید: شاخص بورس نیز از ابتدای امسال تا پایان هفته گذشته با ۶۶۰هزار و ۱۱۱واحد افزایش، معادل ۱۲۹درصد رشد کرد و به رقم یک میلیون و ۱۷۳هزار و ۱۱واحد رسید و شاخص کل هموزن نیز در این مدت با ۲۴۶هزار و ۶۸واحد افزایش، معادل ۱۳۹درصد رشد کرد و رقم ۴۲۳هزار و ۱۴۸واحد را به نمایش گذاشت.

شاخص بازار اول هم در این مدت با ۴۷۴هزار و ۸۸۱واحد افزایش در این مدت به رقم ۸۳۷هزار و ۶۱۲واحد و شاخص بازار دوم با ۲ میلیون و ۳۳۶هزار و ۶۱واحد رشد به عدد ۲ میلیون و ۴۴۴هزار و ۸۷۰واحد رسیدند که به این ترتیب شاخص بازار اول با ۱۳۱درصد افزایش و شاخص بازار دوم با ۲۱۴۷درصد رشد همراه شدند.

آخرین اخبار اقتصادی در صفحه اینستاگرامی تسنیم بخوانید. (کلیک کنید)

انتهای پیام/

منبع

تسنیم

همچنین بخوانید

دکمه بازگشت به بالا