بورسبورس اوراق

افزایش ۴۱ هزار واحدی شاخص بورس در هفته‌ گذشته

شاخص بورس در هفته‌ای که گذشت با ۴۱هزار و ۴۰۵واحد افزایش، معادل ۳.۵۳درصد رشد کرد.

به گزارش آرمان اقتصادی، در هفته‌ای که گذشت طی ۵ روز معاملاتی تعداد ۳۴میلیارد و ۳۳میلیون انواع اوراق بهادار به ارزش ۳۶۳هزار و ۸۷۴میلیارد ریال در بیش از ۴میلیون و ۲۴هزار و ۴۱۰دفعه مورد معامله قرار گرفت که به ترتیب ۳۱.۰۲، ۳۲.۲۲ و ۳۴.۹۴ درصد افت را نسبت به هفته قبل‌تر تجربه کردند.

این درحالی است که تعداد ۲۴۳۳میلیون واحد از صندوق‌های سرمایه گذاری قابل معامله در بورس تهران به ارزش کل بیش از ۷۷هزار و ۴۷۹میلیارد ریال نیز در هفته گذشته مورد معامله قرار گرفت که به ترتیب با ۷.۲۶ و ۳۳.۳۷ درصد افت همراه شدند.

این گزارش می‌افزاید: شاخص بورس در پایان معاملات هفته منتهی به ۲۴بهمن ماه با ۴۱هزار و ۴۰۵واحد افزایش، معادل ۳.۵۳درصد رشد کرد و به رقم یک میلیون و ۲۱۴هزار و ۴۱۶واحد رسید و شاخص کل هموزن نیز با ۸۹واحد کاهش معادل ۰.۰۲ درصد افت کرد و رقم ۴۲۳هزار و ۶۰واحد را به نمایش گذاشت.

شاخص بازار اول هم در این مدت با ۴۲هزار و ۵۹۱واحد افزایش به رقم ۸۸۰هزار و ۲۰۲واحد و شاخص بازار دوم با ۴۰هزار و ۸۳۴واحد رشد به عدد ۲ میلیون و ۴۸۵هزار و ۷۰۴واحد رسیدند که به این ترتیب شاخص بازار اول با ۵.۰۸ درصد افزایش و شاخص بازار دوم با ۱.۶۷ درصد رشد همراه شدند.

آخرین اخبار و مطالب اقتصادی در توئیتر آرمان اقتصادی. (کلیک کنید)

انتهای پیام/

منبع

تسنیم

همچنین بخوانید

دکمه بازگشت به بالا