بین الملل

تاکید روسیه بر ساخت خط لوله نورد استریم ۲ با وجود کارشکنی آمریکا

معاون نخست وزیر روسیه در مصاحبه ای تاکید کرد که خط لوله گاز "نورد استریم ۲" باوجود تحریم ها و اقدامات آمریکا برای جلوگیری از این پروژه، ساخته خواهد شد.

به گزارش پایگاه خبری آرمان اقتصادی به نقل از خبرگزاری تاس، الکساندر نواک، معاون نخست وزیر روسیه روز یکشنبه در مصاحبه ای که توسط شبکه تلویزیونی TV Rossiya-1 پخش شد، گفت: خط لوله گاز “نورد استریم ۲” باوجود تحریم ها و اقدامات آمریکا برای جلوگیری از این پروژه ساخته خواهد شد.

آخرین اخبار و مطالب اقتصادی در توئیتر پایگاه خبری آرمان اقتصادی. (کلیک کنید)

همچنین بخوانید

وی گفت: کشورهای اروپایی به این (پروژه) علاقه مند هستند. ما اطمینان داریم با وجود رویکردهای مخرب آمریکا که مطمئناً اجرای این پروژه را به تأخیر انداخته است، این (خط لوله) ساخته خواهد شد.

نواک در ادامه تاکید کرد: این پروژه کاملاً مطابق با قوانین اروپا است. در اینجا شرکای آمریکایی که می خواهند گاز طبیعی مایع خود را به اروپا برسانند، رقابت می کنند و اساساً اینها روشهای غیربازاری رقابت هستند.

این مقام روسیه همچنین اظهار داشت: این پروژه کاملاً مطابق با قانون است و تمام الزامات قوانین اروپا را رعایت می کند. به همین دلیل کشورهای شرکت کننده در آن کاملاً علاقه مند به انجام این پروژه هستند.

انتهای پیام/

منبع

تسنیم

همچنین بخوانید

دکمه بازگشت به بالا