بورسبورس اوراق

"وپترو" زیان ده شد

شرکت سرمایه گذاری صنایع شیمیایی در دوره ۶ ماهه منتهی به ۳۰ آبان ماه ۱۳۹۹، به ازای هر سهم خود ۴ ریال زیان شناسایی کرد که نسبت به دوره مشابه در سال گذشته که سود هر سهم ۳ ریال اعلام شده بود، از شناسایی زیان هر سهم حکایت دارد.

به گزارش آرمان اقتصادی به نقل از (سنا)، شرکت سرمایه گذاری صنایع شیمیایی با سرمایه یک هزار و ۸۲۰ میلیارد ریال، صورت‌های مالی ۶ ماهه دوره مالی منتهی به ۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۰ را به صورت حسابرسی شده منتشر کرد.

شرکت سرمایه گذاری صنایع شیمیایی در دوره یاد شده، مبلغ ۷ میلیارد و ۶۶۴ میلیون ریال زیان خالص محقق کرد و بر این اساس مبلغ ۴ ریال زیان به ازای هر سهم خود شناسایی کرد.

این شرکت بورسی سود انباشته پایان دوره را ۹۸۶ میلیارد و ۵۰ میلیون ریال اعلام کرده است.

یادآوری می‌شود “وپترو” در دوره ۶ ماهه سال مالی منتهی به ۳۱ اردیبهشت ۱۳۹۹ (حسابرسی شده)، سود هر سهم را مبلغ ۳ ریال و سود خالص را ۴ میلیارد و ۷۸۰ میلیون ریال قید کرده است.

همچنین براساس این گزارش، ارزش بازار شرکت سرمایه گذاری صنایع شیمیایی در دوره یاد شده، با افزایش ۶۰۸ میلیارد و ۴۰۸ میلیون ریال به ۲۱ هزار و ۶۲۸ میلیارد و ۲۳ میلیون ریال رسید. بهای تمام شده این شرکت نیز با افزایش ۱۰۸ میلیارد و ۹۸۰ میلیون ریال معادل یک هزار و ۳۴۱ میلیارد و ۱۴۷ میلیون ریال محاسبه شد.

وپترو” تعدادی از سهام چند شرکت بورسی را با بهای تمام شده معادل ۱۷۳ میلیارد و ۱۴۰ میلیون ریال به مبلغ معادل ۲۳۹ میلیارد و ۳۷۳ میلیون ریال واگذار کرد و از این بابت مبلغ ۶۶ میلیارد و ۲۳۳ میلیون ریال سود کسب کرد.

شرکت سرمایه گذاری صنایع شیمیایی طی این دوره تعدادی از سهام چند شرکت بورسی را با بهای تمام شده ۱۱۱ میلیارد و ۲۵۸ میلیون ریال خریداری کرد.

همچنین بخوانید

دکمه بازگشت به بالا