راه و ساختمان

حداکثر سرعت آزاد راه غدیر مشخص شد

رئیس پلیس راهور ناجا با بیان اینکه سرعت مجاز در آزادراه غدیر ۱۲۰ کیلومتر بر ساعت است، گفت: پیمانکار دوربین‌های ثبت سرعت مشخص شد.

به گزارش پایگاه خبری آرمان اقتصادی، سردار سید کمال هادیان‌فر رئیس پلیس راهور ناجا در بازدید از آزادراه غدیر در جمع اصحاب رسانه اظهار داشت: کار بزرگی انجام شده است و پیش‌بینی می‌کنیم ترافیک محور قزوین – البرز – تهران و بالعکس بین ۳۰ تا ۴۰ درصد کاهش یابد.

وی با تأکید بر اینکه ارتقای ایمنی آزادراه مورد توجه ما است، گفت: سه پاسگاه پلیس در طول این مسیر آزادراهی پیش‌بینی شده است. جلسات زیادی هم با وزیر راه و شهرسازی درباره این آزادراه برگزار کردیم و اصلاحات انجام شد و امروز هم بازدید میدانی برای بررسی نهایی مسیر داریم.

رئیس پلیس راهور ناجا درباره حداکثر سرعت در این آزادراه اظهار داشت: در بحث سرعت، آئین‌نامه حداکثر ۱۲۰ کیلومتر را تأکید دارد و هیچ موافقتی برای افزایش حداکثر سرعت در این آزادراه نداریم و ضرورت دارد نیوجرسی، پارکینگ‌های حاشیه‌ای و حریم راه تکمیل شود و نور مسیر نیز کافی باشد، خصوصاً در سمت قزوین مه‌گرفتگی زیاد وجود دارد و باید این آزادراه از نظر روشنایی تکمیل شود.

حداکثر سرعت آزاد راه غدیر مشخص شد

هادیان‌فر اظهار داشت: همچنین موضوع ارتباطات تلفن همراه در این آزادراه در حال تست است و وزارت ارتباطات، اپراتورها را به هماهنگی برای پوشش این آزادراه دنبال می‌کند.

رئیس پلیس راهور ناجا اظهار داشت: در طول آزادراه ۷۰ کیلومتر مسیر هنوز جدا شونده ندارد که امروز تأکید شد نیوجرسی‌ها که برای راه‌های دوطرفه باید حتما نصب شود، نصب شود.

وی درباره نصب دوربین‌های ثبت تخلف سرعت در این آزادراه گفت:‌ سازمان راهداری متولی نصب دوربین‌های ثبت تخلف سرعت است که پیمانکار را مشخص کردند.

 

منبع
فارس

همچنین بخوانید

دکمه بازگشت به بالا