بین الملل

همکاری روسیه و امارات برای تولید بالگرد سبک

کمیسیون دولت روسیه توافقی را که بین شرکت "وی آر تی" ، زیرمجموعه شرکت "بالگرد روسیه" و صندوق توسعه استراتژیک "توازون" مستقر در امارات منعقد کرده، تصویب کرد.

به گزارش آرمان اقتصادی به نقل از راشاتودی، کمیسیون دولت روسیه که سرمایه گذاری های خارجی را بررسی می کند، توافقی را که بین شرکت “وی آر تی” ، زیرمجموعه شرکت “بالگرد روسیه” و صندوق توسعه استراتژیک “توازون” مستقر در امارات منعقد کرده، تصویب کرد.

آخرین اخبار و مطالب اقتصادی در توئیتر پایگاه خبری آرمان اقتصادی. (کلیک کنید)

همچنین بخوانید

به گفته دفتر مطبوعاتی دولت روسیه، هدف این سرمایه گذاری مشترک، توسعه و تولید مدل های جدید بالگرد طراحی شده توسط این شرکت روسی است.

شرکتVR Technologies  توسط شرکت دولتی “روس تک” اداره می شود. این شرکت تابعه که در سال ۲۰۱۴ تأسیس شده است، بالگرد و هواپیماهای بدون سرنشین تولید می کند.

بر اساس این گزارش، صندوق توسعه استراتژیک امارات بر بازده مالی و تأثیر اقتصادی در بخشهای استراتژیک تمرکز دارد.

آخرین اخبار و مطالب اقتصادی در صفحه اینستاگرامی تسنیم بخوانید. (کلیک کنید)

طرفین برنامه های خود را برای سرمایه گذاری مشترک در اوایل نوامبر ۲۰۱۹ اعلام کردند. در آن زمان، این شرکت ها اعلام کردند که بازوی توسعه صنعت دفاعی و امنیتی امارات متحده عربی قصد دارد ۵۰ درصد سهام VR Technologies را به خود اختصاص دهد.

این شرکت ها با سرمایه گذاری ۴۴۲.۶ میلیون دلاری موافقت کردند. همچنین برای نمایندگی برابر توازون در هیئت مدیره VR Technologies توافق شد.

انتهای پیام/

منبع

تسنیم

همچنین بخوانید

دکمه بازگشت به بالا