صنعتصنعت، معدن، تجارت

برگزاری نشست شورای اطلاع رسانی سازمان های تابعه وزارت صنعت ، معدن و تجارت در ایدرو

نشست شورای اطلاع رسانی  سازمان های تابعه وزارت صنعت ، معدن و تجارت با حضور رئیس مرکز روابط عمومی وزارت صمت  و مدیران روابط عمومی سازمان ها و شرکت های  وابسته به میزبانی سازمان گسترش نوسازی صنایع ایران برگزار شد.

همچنین بخوانید

به گزارش آرمان اقتصادی ، در این جلسه اعضاء  با مرور  رویدادهای  جاری حوزه صنعت ، معدن و تجارت ، ضمن  بررسی  بهره گیری  بهینه از ابزار ها و فنون نوین اطلاع رسانی که از سوی مدیر ارتباطات ایدرو پیشنهاد گردید ،  بر استفاده مهندسی شده  قالب های انتقال پیام ساده و بصری جذاب و خلاقانه  تاکید کردند.

محمد حسن ترابی رئیس مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت صمت در این جلسه گفت :  ارائه داده ها در قالب های جذاب بصری و ساده از وضع  تولید کشور  برای  آگاهی بخشی به جامعه موثر و اطلاع رسانی شفاف در خصوص ابهام ها به ویژه با توجه به پیش بینی های لازم  و تامین کلیه اقلام مورد نیاز شب عید و نیز اهم موارد سایر حوزه ها به جد در دستور کار این شورا قرار دارد .

در این نشست ، مدیران روابط عمومی سازمان های تابعه وزارت صنعت ، معدن و تجارت  نیز دیدگاه های خود را در خصوص موضوعات و مسائل بخش ها و سازمان های تخصصی ارائه کردند.

منبع

ایدرو

همچنین بخوانید

دکمه بازگشت به بالا