امور زیربناییكشاورزی و دامپروری

خرید توافقی سه محصول صیفی در جنوب کشور آغاز شد

مدیرعامل سازمان مرکزی تعاون روستایی ایران گفت: خرید توافقی محصولات پیاز، گوجه فرنگی و سیب زمینی از استان‌های جنوب کشور آغاز شد.

همچنین بخوانید

به گزارش پایگاه خبری آرمان اقتصادی به نقل از سازمان مرکزی تعاون روستایی، محمدعلی طهماسبی رئیس هیأت مدیره و مدیرعامل سازمان مرکزی تعاون روستایی ایران با بیان اینکه خرید توافقی محصولات پیاز، گوجه فرنگی و سیب زمینی از استان‌های جنوب کشور آغاز شده است، گفت: سازمان مرکزی تعاون روستایی ایران به منظور حمایت از کشاورزان و جلوگیری از ضرر و زیان وارده به کشاورزان و ایجاد تعادل در بازار اقدام به خرید توافقی این سه محصول کرده است.

طهماسبی افزود: در این راستا دستورالعمل خرید توافقی این سه محصول طی شماره ۲۰۴.۱۱۰.۹۹.۳۴۸۹۷ مورخ ۹۹.۱۲.۵ به استان‌های تولید کننده ابلاغ شده است.

وی همچنین گفت: مقرر است اتحادیه مرکزی تعاونیهای روستایی و کشاورزی با همکاری استان‌های تولیدکننده به صورت خرید توافقی و با هماهنگی اتحادیه‌های استانی سراسر کشور نسبت به عرضه پیاز، گوجه فرنگی و سیب زمینی به کلیه استان‌های کشور اقدام نمایند.

مدیرعامل سازمان مرکزی تعاون روستایی ایران در پایان خاطر نشان کرد: به لحاظ حمایت بیشتر دولت از کشاورزان، اجرای خرید تضمینی نیز در دست پیگیری است.

منبع

مهر

همچنین بخوانید

دکمه بازگشت به بالا