بورسبورس اوراق

اسامی سهام بورس با بالاترین و پایین‌ترین رشد قیمت امروز ۹۹/۱۲/۱۰

امروز سهامداران شرکت‌های ایران مرینوس، سیمان صوفیان و بانک اقتصاد نوین در بورس و معامله‌گران شرکت‌های داروسازی سبحان انکولوژی، هتل پارسیان کوثر اصفهان و پتروشیمی غدیر فرابورس بیشترین سود را کسب کردند.

به گزارش آرمان اقتصادی، شاخص بورس در جریان معاملات امروز بورس با افت ۸هزار و ۱۸۵واحدی در ارتفاع یک میلیون و ۱۸۵هزار و ۴۰۸واحد  به کار خود پایان داد و بیش از ۲میلیارد و ۷میلیون سهم و حق‌تقدم به‌‌ارزش ۲هزار و ۴۷۷میلیارد تومان در ۶۱۹هزار نوبت مورد دادوستد قرار گرفت.

بر این اساس سهامداران شرکت‌های ایران مرینوس، سیمان صوفیان و بانک اقتصاد نوین بیشترین رشد قیمت را در بورس اوراق بهادار داشتند و در مقابل دارندگان سهام شرکت‌های نفت سپاهان، پالایش نفت تبریز و سرمایه‌گذاری تامین اجتماعی بیشترین افت را تجربه کردند.

همچنین بخوانید

این گزارش می‌افزاید: در بازارهای فرابورس ایران هم با معامله ۶۵۸میلیون ورقه به‌ارزش ۷هزار و ۲۲۱میلیارد تومان در ۱۳۳هزار نوبت، آیفکس ۶۵واحد افت کرد و در ارتفاع ۱۶هزار و ۹۲۰واحد قرار گرفت.

در این بازار هم امروز سهامداران شرکت‌های داروسازی سبحان انکولوژی، هتل پارسیان کوثر اصفهان و پتروشیمی غدیر بیشترین رشد را داشتند و شرکت‌های اعتباری ملل، پالایش نفت لاوان و شیر پاستوریزه پگاه گلپایگان بیشترین کاهش قیمت را داشتند.

آخرین اخبار اقتصادی در صفحه اینستاگرامی تسنیم بخوانید. (کلیک کنید)

انتهای پیام/

منبع

تسنیم

همچنین بخوانید

دکمه بازگشت به بالا