بانک و بیمهپرداخت الکترونیک

مشارکت «داتین» در طرح احیای جنگل‌های زاگرس

شرکت داتین برای احیای جنگل‌های زاگرس با سازمان‌های مردم‌نهاد و دوستداران محیط‌زیست مشارکت می‌کند.
مژگان رضایی -مدیر روابط‌عمومی داتین- با اعلام این خبر به مناسبت روز درختکاری گفت: «متاسفانه امسال بخش زیادی از جنگل‌های زاگرس به‌دلیل آتش‌سوزی از بین رفت. ما به‌عنوان یک مسئولیت اجتماعی می‌خواهیم با مشارکت سازمان‌های مردم‌نهاد و دوست‌داران محیط‌زیست در طرح احیای جنگل‌های زاگرس مشارکت کنیم و برای کاشتن ۵۰۰ نهال بلوط در جنگل‌های زاگرس و حفاظت و مراقبت از آن‌ها گام برداریم.»
خردادماه امسال با شعله‌ور شدن آتش در جنگل‌های گچساران، سریال آتش‌سوزی در جنگل‌های زاگرس شروع شد. در ادامه این آتش‌سوزی‌ها منطقه خائیز در استان کهگیلویه‌وبویراحمد و برخی مناطق دیگر کشور هم طمعه آتش شدند. اگرچه بخش‌هایی از این آتش با کمک دلسوزان طبیعت و دوستداران محیط‌زیست خاموش شد اما بسیاری از درختان این منطقه از بین رفتند.
مدیر روابط‌عمومی داتین گفت: « جنگل‌های زاگرس یکی از مهم‌ترین رویشگاه‌های جنگلی کشور هستند و با ۶ میلیون هکتار مساحت در ۱۱ استان کشور گسترده شده‌ است . ما در مشورت با متخصصین و دوستداران محیط‌زیست تصمیم گرفتیم تا با مشارکت سازمان‌های مردم‌نهاد، ۵۰۰ نهال بلوط را در این جنگل‌ها بکاریم و از آن‌ها مراقبت و نگهداری کنیم.»
رضایی افزود: «باید بدانیم که تنها کاشت نهال به تنهایی مهم نیست و مساله اصلی مراقبت و نگهداری از این نهال است. ما به عنوان شرکت داتین قدم کوچکی در احیای جنگل‌های زاگرس برخواهیم داشت و امیدواریم در این مسیر دیگر سازمان‌ها و نهادهای اکوسیستم فناوری هم با ما همراه شوند.»
شرکت نرم‌افزاری داتیس آرین قشم (داتین) از شرکت‌های نرم‌افزاری پیشرو در ارائه محصولات و خدمات بانکداری، بیمه و پرداخت الکترونیکی است که با ارائه راهکارهای نرم‌افزاری کاملا بومی در صنعت مالی، بانکی، بیمه و خدمات پرداخت کشور در زمره نقش‌آفرینان اصلی این صنعت به شمار می‌رود. این شرکت، تا پایان سال ۱۳۹۱ به‌عنوان واحد راهکارهای بانکی شرکت فناوری اطلاعات و ارتباطات پاسارگاد آریان (فناپ) فعالیت می‌کرد که پس از آن، به‌صورت یک شرکت مستقل در زیرمجموعه هلدینگ فناپ به فعالیت خود ادامه داده است.

همچنین بخوانید

دکمه بازگشت به بالا