امور زیربناییكشاورزی و دامپروری

سامانه جامع مدیریت زمین رونمایی شد

سامانه جامع مدیریت زمین با حضور معاون اول رئیس جمهور در سازمان جنگل‌ها، آبخیزداری و منابع طبیعی کشور به بهره برداری رسید.

همچنین بخوانید

به گزارش آرمان اقتصادی به نقل از صدا و سیما، سامانه جامع مدیریت زمین صبح امروز دوشنبه ۱۸ اسفند ۹۹ با حضور معاون اول رئیس جمهور در سازمان جنگل‌ها، آبخیزداری و منابع طبیعی کشور به بهره برداری رسید.

در این مراسم معاون اول رئیس جمهور، وزیر جهاد کشاورزی و وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات حضور دارند.

اسحاق جهانگیری در بدو حضور در سازمان جنگل‌ها همچنین از نمایشگاه توانمندی‌ها و دستاوردهای علمی و پژوهشی و فناوری مراکز تحقیقاتی وزارت جهاد کشاورزی و سازمان جنگل‌ها، آبخیزداری و مراتع کشور بازدید کرد.

مسعود منصور رئیس سازمان جنگل‌ها، آبخیزداری و مراتع کشور در این مراسم در سخنانی گفت: این سازمان امسال ۹ برنامه محوری را در جهت حفظ، احیا، توسعه و بهره برداری اصولی از منابع طبیعی برای حفاظت بهینه در سال جاری پیش بینی کرده است.

وی افزود: اجرای کاداستر اراضی ملی با اولویت عرصه‌های جنگلی و سواحل، تشخیص، تعیین حدود و آگهی ذخیره گاه‌های جنگلی، تعیین تکلیف مدیریت پارک‌های جنگلی، مدیریت و بهره برداری از مراتع، توسعه زراعت چوب و ساماندهی بهره‌برداری محصولات فرعی، ارتقای پوشش حفاظتی، توسعه دولت الکترونیک، اخذ حقوق دولتی و تقویت منابع اعتباری و توسعه صندوق‌های منابع طبیعی با استفاده از ظرفیت‌های قانونی از این جمله است.

منبع

مهر

همچنین بخوانید

دکمه بازگشت به بالا