خودروصنعت، معدن، تجارت

میتسوبیشی پاییز ۲۰۲۱ به فروش خودروهای خود در انگلیس پایان می‌دهد

شرکت میتسوبیشی موتورز تأیید کرد که به فروش خودروهای خود در انگلیس خاتمه می دهد.

به گزارش پایگاه خبری آرمان اقتصادی، شرکت میتسوبیشی موتورز تأیید کرد که به فروش خودروهای خود در انگلیس خاتمه می دهد. این در حالی است که با توافق خود با شرکت رنو فروش محصولات خود را در قاره اروپا ادامه می دهد.

آخرین اخبار و مطالب اقتصادی در توئیتر آرمان اقتصادی. (کلیک کنید)

سال گذشته این خودروساز ژاپنی اعلام کرد که به دلایل مالی از قاره اروپا خارج خواهد شد. با این حال، شایعات مربوط به معامله اروپایی آن منجر به گمانه زنی درباره احتمال ادامه فروش خودرو در انگلیس شد.

اعلامیه جدید این شرکت روشن می سازد که قصد دارد پاییز امسال کسب و کار خود را در انگلیس به یک تجارت “فقط خدمات پس از فروش” تبدیل کند.

در بیانیه این شرکت آمده است: شرکت میتسوبیشی موتورز امروز اعلام کرد که قصد دارد وسایل نقلیه جدید را از شریک خود یعنی رنو تهیه کند.

خودروهای این شرکت فقط برای کشورهایی تولید خواهد شد که در آنها فرمان اتومبیل در سمت چپ قرار دارد. آنها در انگلیس برای فروش ارائه نمی شوند.

بر اساس این بیانیه، میتسوبیشی موتورز در انگلیس در حال برنامه ریزی برای فروش طیف وسیعی از وسایل نقلیه تا پاییز است که در آن مرحله به یک تجارت خدمات پس از فروش تبدیل خواهد شد تا اطمینان حاصل کند که ۴۰۰ هزار خودروی میتسوبیشی در جاده های انگلیس از خدمات پشتیبانی کامل برخوردار می شوند. خدماتی مانند تعمیر و نگهداری، قطعات یدکی ، لوازم جانبی، گارانتی و پشتیبانی فنی.

در این گزارش همچنین آمده است که جزئیات کامل در رابطه با مراحل بعدی تجارت در انگلیس به موقع اعلام خواهد شد.

انتهای پیام/

منبع

تسنیم

همچنین بخوانید

دکمه بازگشت به بالا