انرژی

تایید گزارش عملکرد شرکت آبفا از سوی اعضای شورا

رییس کمیسیون سلامت،محیط‌زیست و خدمات شهری شورای شهر تهران طی بررسی گزارش مصوبه تامین منابع مالی مورد نیاز پروژه‌ توسعه و بازسازی تاسیسات آب و فاضلاب شهری و اجرای طرح آب‌رسانی اضطراری شهر تهران،گفت: اعتباری که پیش بینی شده ٧۴٢میلیارد تومان بوده که تا پایان بهمن ماه ۶٢٣میلیارد تومان محقق و از این مبلغ ۵۴٢میلیارد هزینه شده است.در پیوست یک ۶٩درصد،در پیوست دو ١١.۶درصد و در پیوست ٣ هم ١٩.۴درصد محقق شده است.

به گزارش آرمان اقتصادی، زهرا صدراعظم نوری، در دویست و هشتاد و یکمین جلسه شورای شهر تهران گفت: درآمدهای فوق از محل تبصره ۳ماده واحده قانون ایجاد تسهیلات برای توسعه طرح‌های فاضلاب و بازسازی شبکه آب شهری و ماده ۷مصوبه شورای عالی اقتصاد بوده است.

همچنین بخوانید

وی ادامه داد: برای اجرای این پروژها ۷۳درصد از اعتبار پیش‌بینی شده تا پایان بهمن‌ماه ۹۹محقق شده است.این پروژه‌ها در راستای اجرای بهبود کیفیت وکمیت آب شرب،کاهش برداشت از منابع زیرزمینی،کاهش هدررفت آب،آبرسانی اضطراری شهر تهران واجرای کامل شبکه فاضلاب تهران بوده است.

به گزارش آرمان اقتصادی، با توجه به گزارش ارائه شده و تایید اقدامات شرکت آبفا در راستای اجرای تعهدات خود از سوی کمیسیون سلامت،محیط‌زیست و خدمات شهری شورای شهر تهران،ادامه اجرای مصوبه در سال آتی به تصویب اعضای شورا رسید.

انتهای پیام

منبع

ایسنا

همچنین بخوانید

دکمه بازگشت به بالا