بورسبورس اوراق

ارزش بازار "وآذر" کاهشی شد

ارزش بازار شرکت سرمایه گذاری توسعه آذربایجان در دوره یک ماهه منتهی به ۳۰ اسفند ماه ۱۳۹۹، با کاهش ۱۶۱ میلیارد و ۶۱۸ میلیون ریال به ۵۹۲ میلیارد و ۳۰۳ میلیون ریال رسید.

به گزارش آرمان اقتصادی به نقل از (سنا)، شرکت سرمایه گذاری توسعه آذربایجان با سرمایه ۲۰۰ میلیارد ریال صورت وضعیت پرتفوی سرمایه‌گذاری‌ها در دوره یک ماهه منتهی به ۳۰ اسفند ماه ۱۳۹۹ را حسابرسی نشده منتشر کرد.

شرکت سرمایه گذاری توسعه آذربایجان با انتشار عملکرد یک ماهه منتهی به ۳۰ اسفند ماه سال جاری اعلام کرد در ابتدای دوره یک ماهه یاد شده، تعدادی از سهام چند شرکت بورسی را با بهای تمام شده ۸۸۴ میلیارد و ۶ میلیون ریال و ارزش بازار معادل ۷۵۳ میلیارد و ۹۲۱ میلیون ریال در سبد سهام خود داشت.

بهای تمام شده سهام بورسی این شرکت طی این مدت با کاهش ۱۴۴ میلیارد و ۵۱۹ میلیون ریال به ۷۳۹ میلیارد و ۴۸۷ میلیون ریال رسید. ارزش شرکت سرمایه گذاری توسعه آذربایجان نیز با کاهش ۱۶۱ میلیارد و ۶۱۸ میلیون ریال معادل ۵۹۲ میلیارد و ۲۰۳ میلیون ریال محاسبه شد.

وآذر” تعدادی از سهام چند شرکت بورسی را با بهای تمام شده معادل ۲۴۹ میلیارد و ۹۳۷ میلیون ریال به مبلغ ۲۶۶ میلیارد و ۶۶۴ میلیون ریال واگذار کرد و از این بابت ۱۶ میلیارد و ۷۲۷ میلیون ریال سود کسب کرد .

شرکت سرمایه گذاری توسعه آذربایجان طی دوره یک ماهه منتهی به اسفند ماه تعدادی از سهام چند شرکت بورسی را با بهای تمام شده ۱۰۵ میلیارد و ۴۱۸ میلیون ریال خریداری کرد.

همچنین بخوانید

دکمه بازگشت به بالا