بورسبورس اوراق

رشد ۱۰۰هزار واحدی شاخص بورس در هفته پایانی ۹۹

شاخص بورس در هفته‌ پایانی سال گذشته با ۱۰۰هزار و ۷۷۹واحد افزایش، معادل ۸.۳۵ درصد رشد کرد.

به گزارش پایگاه خبری آرمان اقتصادی، در هفته‌ پایانی سال ۹۹ طی ۵ روز معاملاتی تعداد ۶۵میلیارد و ۲۲۵میلیون انواع اوراق بهادار به ارزش ۳۸۰هزار و ۳۱۲میلیارد ریال در بیش از ۳میلیون و ۹۷۱هزار و ۳۰۵دفعه مورد معامله قرار گرفت که به ترتیب ۱۳۴.۴۳، ۴.۹۲ و ۴.۹۳ درصد افزایش را نسبت به هفته قبل‌تر تجربه کردند.

این درحالی است که تعداد ۴۹۵۲میلیون واحد از صندوق‌های سرمایه گذاری قابل معامله در بورس تهران به ارزش کل بیش از ۱۰۳هزار و ۳۱۳میلیارد ریال نیز در هفته گذشته مورد معامله قرار گرفت که به ترتیب با ۵۸.۴۸ و ۱۲.۷۳ درصد افزایش همراه شدند.

این گزارش می‌افزاید: شاخص بورس در پایان معاملات هفته منتهی به ۲۹ اسفندماه سال گذشته با ۱۰۰هزار و ۷۷۹واحد افزایش، معادل ۸.۳۵ درصد رشد کرد و به رقم یک میلیون و ۳۰۷هزار و ۶۵۷واحد رسید و شاخص کل هموزن نیز با ۷۹۷۲واحد افزایش، معادل ۱.۸۵ درصد رشد کرد و رقم ۴۳۹هزار و ۷۹۶واحد را به نمایش گذاشت.

شاخص بازار اول هم در این مدت با ۸۳هزار و ۵۹۳واحد افزایش به رقم ۹۶۹هزار و ۳واحد و شاخص بازار دوم با ۱۶۹هزار و ۸۵۴واحد رشد به عدد ۲ میلیون و ۶۰۲هزار و ۸۵۴واحد رسیدند که به این ترتیب شاخص بازار اول با ۹.۴۴ درصد افزایش شاخص بازار دوم با ۶.۹۸ درصد رشد همراه شدند.

انتهای پیام/

 

منبع

تسنیم

همچنین بخوانید

دکمه بازگشت به بالا