صنعت، معدن، تجارتمعدن

فراخوان جذب ارزیاب جایزه بهره ‌وری معادن و صنایع معدنی

دبیرخانه جایزه بهره‌ وری معادن و صنایع معدنی ایران به‌ منظور اجرای فرآیند ارزیابی سال ۹۶ خود از متقاضیان واجد شرایط دعوت به همکاری می کند.

” form=”content_form” onfocus=”try{keydownForm(document.getElementById(‘content_form’));}catch(ex){}” >

به گزارش آرمان اقتصادی به نقل از سازمان توسعه و نوسازی معادن و صنایع معدنی ایران(ایمیدرو)، دبیرخانه جایزه بهره ‌وری معادن و صنایع معدنی ایران به ‌عنوان نخستین جایزه دارای تایید رسمی سازمان ملی بهره‌وری طی فراخوانی از تاریخ ۲۰ مرداد تا ۲۰ شهریور جاری، از مدیران،کارشناسان و متخصصان به عنوان ارزیاب دعوت به همکاری می کند.

بر اساس این گزارش، تحصیلات دانشگاهی در رشته ‌های مهندسی مرتبط (حداقل در سطح کارشناسی) و مدیریت، مهارت‌های ارتباطی، سابقه شغلی ۵ سال، اختصاص وقت کافی بر اساس رویه‌های دبیرخانه جایزه و گذراندن دوره‌های آموزشی مرتبط (آشنایی با مدل‌های تعالی، آشنایی با منطق رادار و دوره ارزیابی از جمله شرایط جذب در این فراخوان اعلام شده است.

همچنین بخوانید

طی کردن دوره های آموزشی و قبولی در مصاحبه حضوری از جمله موارد ثبت نام متقاضیان است و علاقمندان می توانند فرم درخواست همکاری خود را به آدرس [email protected] ارسال نمایند.

داوطلبانی که سابقه ارزیابی در جوایز مشابه را دارا هستند تنها در مصاحبه شرکت خواهند کرد. علاقمندان برای کسب اطلاعات بیشتر و دریافت فرم درخواست همکاری به پرتال مرجع آموزش، پژوهش و فناوری ایمیدرو (http://trt.imidro.gov.ir/) مراجعه کنند.

قالب وردپرس

همچنین بخوانید

دکمه بازگشت به بالا