امور زیربناییكشاورزی و دامپروری

جریمه سنگین برای نگهداری مرغ بیش از ۵۰ روز در مرغداری‌ها

معاون امور دام وزارت جهاد کشاورزی اعلام کرد چنانچه مرغداران به هر دلیل نسبت به عرضه مرغ ۵۰ روزه با قیمت مصوب اقدام ننمایند، عمل آنها از مصادیق احتکار محسوب شده و جریمه خواهند شد.

همچنین بخوانید

به گزارش آرمان اقتصادی، معاون امور دام وزارت جهاد کشاورزی اعلام کرد چنانچه مرغداران به هر دلیل نسبت به عرضه مرغ ۵۰ روزه با قیمت مصوب اقدام ننمایند، عمل آنها از مصادیق احتکار محسوب شده و جریمه خواهند شد.

مرتضی رضایی با ارسال نامه‌ای به اتحادیه سراسری تعاونی‌های کشاورزی مرغداران گوشتی ایران با موضوع همکاری و هماهنگی در خصوص عرضه مرغ زنده عنوان کرد: پیرو رونوشت نامه این معاونت در خصوص ابلاغیه افزایش سن پرورش مرغ گوشتی به ۵۰ روز و اختصاص نهاد مورد نیاز برای بازه زمانی در قبال عرضه مرغ زنده به قیمت مصوب، مقتضی است ضمن اطلاع رسانی کامل موضوع به تشکل‌های مرغداران گوشتی در اقصی نقاط کشور پیگیری‌های لازم برای هماهنگی و همکاری کامل تشکل‌های استانی با سازمان جهاد کشاورزی استان‌ها به عمل آید.

چنانچه مرغداران به هر دلیل نسبت به عرضه مرغ ۵۰ روزه با قیمت مصوب اقدام ننمایند عمل آنها از مصادیق احتکار و عرضه کالاهای خارج از شبکه محسوب شده و علاوه بر پیگیری و اعمال جرایم قانونی مربوطه، کاربری سامانه‌های سماصط و بازارگاه آنها نیز تا اطلاع ثانوی و تعیین تکلیف توسط مراجع مربوط غیرفعال خواهد شد.

منبع

مهر

همچنین بخوانید

دکمه بازگشت به بالا