صنعت، معدن، تجارت

وزیر صمت کرونا گرفت

سخنگوی کمیسیون اقتصادی مجلس درباره حاضر نشدن وزرای صمت و جهاد در این کمیسیون گفت: متأسفانه وزیر صمت به دلیل ابتلاء به بیماری کرونا در جلسه حاضر نشد.

همچنین بخوانید

‌به گزارش پایگاه خبری آرمان اقتصادی، مهدی طغیانی از حاضر نشدن وزرای صمت و جهاد کشاورزی در جلسه امروز کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی خبر داد و گفت: پیروی برگزاری جلسه‌ای پیش از آغاز سال جدید با حضور رئیس مجلس در خصوص تنظیم بازار و به ویژه تأمین کالاهای اساسی در مجلس شورای اسلامی، مقرر شد؛ پس از پایان تعطیلات نوروزی مجدداً با حضور وزرای صمت و جهاد کشاورزی عملکرد دولت در حوزه تنظیم بازار در پایان سال ۹۹ و برنامه‌ها برای ماه رمضان سال جاری بررسی شود.

وی با بیان اینکه جلسه امروز از چند هفته قبل تنظیم شده افزود: متأسفانه وزیر صمت به دلیل ابتلاء به بیماری کرونا در جلسه حاضر نشد و وزیر جهاد کشاورزی هم بر خلاف وعده پیشین و با وجود اعلام حضور، به این جلسه نیامد.

نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: با توجه به شرایط پیش آمده، کمیسیون اقتصادی گزارش خود را درباره تنظیم بازار و تأمین کالاهای اساسی به ویژه در آستانه ماه رمضان، روز سه‌شنبه به صحن علنی مجلس ارائه خواهد داد و در صحن قرائت می‌شود.

سخنگوی کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی افزود: هدف از برگزاری این جلسه با حضور وزرای مذکور، شنیدن نظرات مسئولان دولتی درباره نحوه تنظیم بازار و تأمین کالاهای اساسی بود که متأسفانه به دلیل آنکه وزرا در کمیسیون حاضر نشدند و معاونان خود را فرستادند، جلسه برگزار نشد.

منبع

مهر

همچنین بخوانید

دکمه بازگشت به بالا