بانکبانک و بیمه

تحقق شعار سال وظیفه ذاتی بانک کشاورزی است

مدیرعامل بانک کشاورزی بر ضرورت تحقق منویات مقام معظم رهبری در قالب نامگذاری سال ۱۴۰۰مبنی بر تولید؛پشتیبانی ها، مانع زدایی ها تاکید کرد واز تشکیل شورای عالی مدیران این بانک برای اجرایی ساختن آن خبرداد.

به گزارش آرمان اقتصادی به نقل از روابط عمومی بانک کشاورزی، روح اله خدارحمی حرکت در مسیر تحقق نامگذاری سال ۱۴۰۰ را از جمله وظایف ذاتی بانک کشاورزی قلمداد کرد و افزود: در خط مشی سال ۱۴۰۰ بانک، تمام این موارد دیده شده است و تلاش ما در این شورا، ارائه برنامه ای جامع تر و سرعت بیشتر برای رسیدن به این هدف مهم است. افزایش سطح اختیارات استان ها در پرداخت تسهیلات، تصمیم سازی و تصمیم گیری به موقع و هدفمند، حمایت از ابرپروژه های کشاورزی با هدف تامین امنیت غذایی و توسعه سامانه های الکترونیک به منظور کاهش حضور در شعب از آن جمله است.

این گزارش می افزاید، دکتر داور ماهی کار رییس هیات مدیره بانک کشاورزی نیز اولویت های بانک برای تحقق شعار سال را برشمرد و از توجه شعب به این اولویت ها و توجه به زنجیره های بخش کشاورزی و طرح های دانش بنیان با هدف تولید هرچه بیشتر و پشتیبانی لازم برای رفع موانع و تعیین تکلیف طرح های نیمه تمام و راکد خبر داد.

بر اساس این گزارش، قرار شد، به همین منظور شورایی در مدیریت شعب بانک در استان ها نیز تشکیل و برای تحقق شعار سال و حمایت از تولید، تلاش شود.    

همچنین بخوانید

دکمه بازگشت به بالا