بانکبانک و بیمه

پشتیبانی از واحدهای تولیدی در اولویت بانک رفاه کارگران

مدیرعامل بانک رفاه کارگران گفت: در راستای فرمایش مقام معظم رهبری و تحقق شعار سال، این بانک وظیفه خود می‌داند از واحدهای تولیدی حمایت و پشتیبانی کند.

به گزارش پایگاه خبری آرمان اقتصادی به نقل از روابط عمومی بانک رفاه کارگران، اسماعیل لله گانی در مراسم افتتاح طرح ملی خانواده موتورهای کم مصرف یورو ۶ که در شهرک صنعتی کاسپین قزوین برگزار شد، با بیان این مطلب گفت: این طرح با مشارکت ۳۵ میلیون یورویی بانک رفاه کارگران افتتاح شد و با وجود مشکلات و دشواری های تحریم در انتقال منابع ارزی و وارد کردن ماشین آلات،  اما با لطف خداوند این مشکلات برطرف شد و امروزه شاهد به بارنشستن تلاش ها برای این طرح ملی هستیم.

وی افزود: راهبرد و برنامه های شبکه بانکی و به ویژه بانک رفاه کارگران بر این مبنی قرار گرفته است که پشتیبانی لازم از واحد های تولید اتفاق بیفتد و موانع پیش رو از جمله انتقال ارز و واردات کالا و مواد اولیه برطرف شود.

لله گانی ادامه داد: بانک رفاه کارگران تلاش می کند شرایط پرداخت تسهیلات برای واحد های تولیدی به سهولت انجام شود و برای تسریع در کار و با توجه به شرایط شیوع بیماری کرونا در صدد پرداخت تسهیلات به صورت الکترونیک هستیم تا مراجعه تولید کنندگان و مشتریان به شعب به حداقل برسد.

مدیرعامل بانک رفاه کارگران تأکید کرد: فراهم کردن زمینه و بستر اقداماتی همچون، تملیک نشدن واحد های تولیدی، بخشودگی جرایم، استمهال و دریافت تسهیلات مواد اولیه از جمله برنامه های این بانک است که تلاش می کنیم با تدوین این برنامه ها و اجرای آن ها بتوانیم در  راستای تحقق شعار سال گام برداریم.

شایان ذکر است، این مراسم روز پنج شنبه نوزدهم فروردین ماه سال جاری با حضور و سخنرانی رئیس جمهور به صورت ویدئو کنفرانس و جمعی از مسئولان کشوری و استانی در شهرک صنعتی کاسپین قزوین برگزار شد.

همچنین بخوانید

دکمه بازگشت به بالا