ارتباطات و فناوري اطلاعاتامور زیربنایی

مشکلات زیرساختی مخابرات، علت قطع سامانه ۱۸۸۸/وصل سامانه بزودی

رییس سامانه ۱۸۸۸ شهرداری تهران با تاکید بر اینکه مشکلات زیرساختی مخابرات که علت قطع تلفن سامانه ۱۸۸۸ بوده درحال حل و فصل است، گفت: جای نگرانی برای شهروندان تهرانی وجود تدارد چرا که این سامانه به زودی وصل خواهد شد.

به گزارش پایگاه خبری آرمان اقتصادی، افخم السادات فاطمی در تشریح علت قطع تلفن سامانه ۱۸۸۸ شهرداری تهران گفت: شرکت مخابرات استان تهران با توجه به عدم اطلاع رسانی شفاف و به موقع در خصوص تمدید اشتراک خط سامانه ۱۸۸۸ اقدام به جمع آوری آن کرد و این خط از روز شنبه ۲۱ مرداد ماه قطع گردید.

وی افزود: بر اساس اقدامات فوری سازمان فناوری اطلاعات شهرداری تهران پس از قطع خط ۱۸۸۸ و پرداخت آبونمان تعیین شده در سال ۹۶، اشتراک پروتکل مخابرات با شهرداری در خط ۱۸۸۸ تا سال ۱۳۹۸ تمدید و مقرر شد پس از طی مراحل اداری و دریافت مجوز از سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی کشور و طی ابلاغیه به مخابرات کل و استان تهران خط جمع آوری شده مجدداً وصل شود.

وی تاکید کرد: دیگر راه های ارتباطی با ۱۸۸۸ وصل است و شهروندان محترم تهرانی می‌توانند تا زمان برقراری ارتباط مخابراتی با ۱۸۸۸ جهت ثبت و پیگیری نظرات و مطالبات خود با این سامانه از طریق نشانی اینترنتی www.1888.tehran.ir ،  سامانه پیامکی ۳۰۰۰۱۸۸۸،  شماره فکس ۸۴۳۱۲۱۵۲ و ایمیل ۱۸۸۸@tehran.ir  اقدام نمایند.

انتهای پیام

منبع:ایسنا

همچنین بخوانید

دکمه بازگشت به بالا