انرژی

آخرین وضعیت آب و برق مناطق زلزله زده

مدیرکل دفتر مدیریت بحران و پدافند غیرعامل وزارت نیرو گفت: در حال حاضر شبکه آبرسانی در مناطق زلزله زده وضعیت پایداری دارد، برق شهری مناطق وصل شده و تنها در سه روستا به صورت پراکنده مشکل قطع برق داریم.

میثم جعفرزاده در گفت و گو با ایسنا، با بیان اینکه علت قطع برق در مناطق روستایی بیشتر تخریب های حاصل از زلزله بود اما با توجه به اینکه پس لرزه ها هنوز ادامه دارد ایمنی اجازه عملیات را نمی دهد، اظهار کرد: تیم های عملیاتی در منطقه حضور دارند و زمانی که شرایط نرمال شود عملیات انجام خواهد شد.

وی با تاکید بر اینکه احتمالا تا پایان امروز مشکل به طور کامل برطرف می شود و تیم های عملیاتی به محض ایمن شدن شرایط شروع به کار خواهند کرد، گفت: خسارت جدی به شبکه برق وارد نشده و شرایط در حال حاضر مناسب است و مشکل خاصی شبکه برق را تهدید نمی کند.

همچنین بخوانید

 مدیرکل دفتر مدیریت بحران و پدافند غیرعامل وزارت نیرو با اشاره به وضعیت برق مناطق شهری زلزله زده نیز، اظهار کرد: هنگام وقوع زلزله به طور موقت خاموشی داریم و این مساله عادی است اما در سریع ترین زمان مجددا برق وصل می شود، هنگام وقوع این زلزله نیز حدود ۶ فیدر از مدار خارج و سریعا وارد مدار شد.

به گفته جعفرزاده اکنون تنها بحث برق روستاها مورد توجه است که با می بایست با حفظ مسائل ایمنی کار عملیاتی این بخش انجام شود تا مشکلی ایجاد نشود.

حوالی ساعت ١١:١١ دقیقه زمین لرزه ای باقدرت ۵.٩ ریشتری بوشهر حوالی بندر گناوه را لرزاند.

انتهای پیام

منبع

ایسنا

همچنین بخوانید

دکمه بازگشت به بالا