بانکبانک و بیمه

دیدار مسئولان روابط عمومی بانک‌ها از خیریه معلولین بچه‌های آسمان

مدیر روابط عمومی بانک مرکزی به همراه جمعی از مدیران و کارشناسان روابط عمومی شبکه بانکی صبح امروز از خیریه معلولین بچه‌های آسمان بازدید کردند.

به گزارش پایگاه خبری آرمان اقتصادی،در این بازدید مدیران روابط عمومی بانک‌ها راه‌های حمایت شبکه بانکی از سازمان‌های غیردولتی (NGO) که با هدف‌های خیرخواهانه و کمک به معلولان فعالیت می‌کنند، بررسی کردند.

محمدعلی کریمی، مدیر روابط عمومی بانک مرکزی در بازدید از آسایشگاه بچه‌های آسمان اظهار داشت: نظام بانکی در مسیر مسئولیت‌های اجتماعی مشارکت فعال داشته و همواره در امور خیریه پیش‌قدم بوده و امیداوریم با این دیدار بستری جهت برآورده سازی نیاز های معلولین بچه های آسمان فراهم شود

در این بازدید مدیر روابط عمومی بانک مرکزی به همراه مدیران روابط عمومی بانک‌های صادرات، سامان،مسکن، ایران زمین، مهر ایران، توسعه صادرات ایران، موسسه اعتباری توسعه و تعاون حضور داشتند.

به گزارش آرمان اقتصادی، آسایشگاه خیریه نگهداری از کودکان معلول جسمی و ذهنی و بیماران سالمند با نام بچه های آسمان کامران  از سال ۱۳۷۸ و با شماره ثبت ۱۵۲۸۰در قالب یک سازمان غیردولتی غیر انتفاعی مشغول خدمات رسانی می باشد.

موسسه در چهار  قسمت دختران زیر ۱۴ سال ،پسران بالای ۱۴ سال ، در بخش بزرگسالان (سالمند)  و دفتر جلب مشارکت های مردمی شهرک قدس مشغول به فعالیت می باشد قابل ذکر است حدود ۶۰% این عزیزان بی سرپرست ، مجهول الهویه و بدسرپرست می باشد و از آنجائیکه عمده هزینه های موسسه از قبیل مواد غذایی،دارویی،مصرفی و… از طریق کمکهای مردمی تامین می گردد

همچنین بخوانید

دکمه بازگشت به بالا