خودروصنعت، معدن، تجارت

شاسی‌بلند BYD را قسطی بخرید، F٣ را پیش‌خرید کنید

خودروسازی کارمانیا،به عنوان شریک تجاری BYD در ایران شرایط جدیدی را برای عرضه محصول BYD S6 و BYD F3 در نظر گرفته است.

به گزارش آرمان اقتصادی، لازم به ذکر است که محصول شاسی بلند کارمانیا BYD S6 تک دیفرانسیل و از موتور ۲۴۰۰ سی سی با جدید ترین نسل گیربکس اتوماتیک دوکلاچه با امکان تعویض دستی دنده بهره برده و با همکاری برخی از شرکت های آلمانی سیستم های ایمنی و رفاهی خاصی را در اختیار همراهان خود قرار می دهد.

همچنین بخوانید

همچنین خودروی شهری، اقتصادی و با کیفیت BYD F3  با موتور ۱۵۰۰، گیربکس ۵ سرعته دستی، ۲ ایربگ، دو دوربین کمکی پارک، استارت دکمه ای، ورود بدون کلید، سانروف و …

با توجه به زمان تحویل خودروها، خودروسازی کارمانیا سود مشارکت ۱۸ تا ۲۰ درصدی را برای مشتریان در نظر گرفته و در کنار آن در صورت انصراف مشتری می تواند سود ۱۲ درصدی از شرکت دریافت نماید.

همچنین برای راحتی هرچه بیشتر همراهان کارمانیا، سه سال یا ۱۰۰ هزار کیلومتر گارانتی با توضیحات اعلام شده در بخش گارانتی و مشروحه با بالاترین سطح کیفیت در نظر گرفته شده است.

کارمانیا

مدارک مورد نیاز برای هر طرح ثبت نام:

– کپی تمامی صفحات شناسنامه

– کپی پشت و روی کارت ملی

– ارائه پرداخت های مشخص شده در بخشنامه شرکت

– مدارک احراز سکونت برای شماره گذاری

پرداخت ها از طریق دستگاه های کارتخوان شرکت در نمایندگی ها یا واریز به حساب شرکت خودروسازی کارمانیا انجام می شود.

قیمت خودرو شامل مالیات بر ارزش افزوده به انضمام کلیه حقوق و عوارض قانونی متعلقه و بیمه شخص ثالث و شماره گذاری می باشد.

کلیه هزینه ها، مالیات ها، عوارض، بیمه شخص ثالث، مالیات بر ارزش افزوده و سایر هزینه هایی که قانون پرداخت آن را بر عهده خریدار و مصرف کننده گذاشته است، بر اساس قوانین، نرخ ها و تعرفه های زمان ثبت نام محاسبه شده است. در صورت تغییر این قوانین، نرخ ها و تعرفه ها در زمان تحویل خودرو، مابه التفاوت از مشتری دریافت می گردد.

برای مشاهده تصاویر و اطلاعات بیشتر کلیک کنید.

منبع:اقتصاد.آنلاین

همچنین بخوانید

دکمه بازگشت به بالا